thbrekke Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Var du i Førde i dag Haukefer? Syns jeg kjørte forbi en bil lik din. PP skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Noen som vet om sideskjørt på E60 og e61 går om hverandre? Ganske sikker på det, men det er bare til å ta en rask sjekk på f.eks. RealOEM. TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Var du i Førde i dag Haukefer? Syns jeg kjørte forbi en bil lik din. PP skilter.Samboeren min var en tur hos Faren hennes Sent from my iPad using Tapatalk HD thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomn Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Hvorfor er automatgir så utrolig mye mer vanlig på E60? Hilsen en som er på jakt etter E61 (530d) med manuell, men kan ikke akkuratt skryte over utvalget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Hvorfor er automatgir så utrolig mye mer vanlig på E60? Hilsen en som er på jakt etter E61 (530d) med manuell, men kan ikke akkuratt skryte over utvalget Dette skyldes nok at automatgir er det eneste riktige i en bil som e60/e61. Jeg har selv hatt en 530xd e60 med manuell. Det fungerer bra det. Men E60/E61 er store tunge biler som aldri vil bli ordentlig sportslige. Da jeg kjøpte E61 så ville jeg ha manuell igjen.. Men pga utvalget så ble det automat.. Jeg har ikke angret.. E60/E61 er biler som kler automat mye bedre.. Alt faller liksom på plass. Jeg skal aldri ha 5 serie med noe annet en automat i alle fall.. Reef89, Otis og Larsrangoy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hvordan er det å bytte ratt på E60? Har en 520d 09` som skriker etter sportsratt.... Er det som på E39 - et hav av ulike modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 har nå hvertfall msport ratt! husk koble av batteriet før di begynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Det er enkelt å bytte, men det finnes litt forskjellige. Jeg har et M-sport-ratt fra en 09-modell liggende om det er av interesse, men det er ikke helt strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Må jeg av med støtfangeren for å skifte xenonpære på E60 LCI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Lykten skal vel lures ut med fanger på mener jeg. Om du ikke kommer til i lykta uten å ta den av. Men det er jo fort gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Det var ganske lett, skru ut to store torx oppå lykta, og bare løsne to lengre nedi. Tok ca 10 minutt til pæren var skiftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Noen som vet om det er mulig å foliere listene (b-stolpe) og ved dørene og den lille lista mellom store og lille Sideruta bak på bmw e60 evt hvordan? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Ja, hvorfor skulle ikke det gå an? Du kan jo foliere kaffekoppen om du vil også. Sheriffen, SweetBMW og Reef89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Haha så morsomt! Tenkte på om det sitter greit og hvordan det er med demonstrering av disse, helt jævlig å ta av chrome listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Det sitter greit, og du risikerer å bøye og knekke ved demontering om du ikke er forsiktig og tar det i riktig rekkefølge. Mine gamle kromlister var folierte matt svar, men det holdt ikke lenge pga krom har dårlig festegrunnlag. Men jeg hadde hvertfall gjort det PÅ bilen,ikke demontert, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå