Otis Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Tøff eksos lyd da:) Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe21/m30 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Nei du må til noen med ordebtlig diagnose utstyr Det var ett firma som leste og slettet koden. Men ikke bmw forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Tøff eksos lyd da:) nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordis Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Min rollo følger ikke med ned trodde det bare var på de med automagisk luke. Har du det? Isåfall er det en wire der som skal hektes på. Hei. Har el luke - vet du hvor wiren ligger? Finner ikke noe fornuftig når jeg kikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Tror det er på venstre side. Awt her inne vet kanskje mer. Kanskje noen andre å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Det var ett firma som leste og slettet koden. Men ikke bmw forhandler. Ja men du fikk en hexa feilkode. Du skal ha i klartekst. Lettere å peke ut da. Sjekk i diagnosetråden om noen er nær deg. Hvis feilen ble slettet ville ikke lampa lyst. Evt hvis du bor nær oslo eller omegn så kan jeg hjelpe deg. Både med diagnose og reparasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Hei. Har el luke - vet du hvor wiren ligger? Finner ikke noe fornuftig når jeg kikker. Det er to "haker" som går opp og ned, du må sørge for at rolloen ligger over disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe21/m30 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Ja men du fikk en hexa feilkode. Du skal ha i klartekst. Lettere å peke ut da. Sjekk i diagnosetråden om noen er nær deg. Hvis feilen ble slettet ville ikke lampa lyst. Evt hvis du bor nær oslo eller omegn så kan jeg hjelpe deg. Både med diagnose og reparasjon. Ok.bor i trondheim.så får vell stikke på gs for diagnose:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 husker jeg rett driver otis med diagnose i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Noen erfaringer med emblem, til både felg og bil fra ebay? Funker det? Evt kupe filter eller ingen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Noen erfaringer med emblem, til både felg og bil fra ebay? Funker det? Evt kupe filter eller ingen som har prøvd? Ebay er og blir et sjansespill...har du prøvd koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Ebay er og blir et sjansespill...har du prøvd koed? Joda veldig bra det brukt det på en del, men sikkert litt dyrere så tenkte bare å høre, i tillegg så er jeg ganske fornøyd med ebay så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Har et komplett sett med emblem i karbon og svart på vei selv (ikke fra ebay). Felg, panser og bakluke.. Mulig jeg ikke trenger det. Bud på pm evt. Men har som sagt ikke bestemt meg enda for om jeg skal ha det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Ja... Ratt også er det emblem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Okei, skal se om jeg kommer til bak der da Har prøvd å klemme til alt jeg klarte å ta i der bak men fungerer fortsat ikke :S Er det en klips til lys og en til PDC? evt noen som har bilde av hele dette kabel "kittet"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå