BMWlog Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Men da er det ok. Bilen ber om service bare. Se på idrive pm hva den der om. Altså der listen over hva som er galt? Der har jeg foreløpig: Anti break window tingen Break pads og PDC Men merkelig den ber om det når den har 6k igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Det er mange punkter den kan be om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Hvilken liste snakker du om forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Når jeg går innpå info og service check eller noe husker ikke helt stien i hodet men kan legge ut bilde senere Men hvordan sletter jeg denne service check hvis det ikke var der jeg var innpå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Du må ha tenningen på hakk 2 og holde inne knappen på instrumenthuset i x antall sekunder å slippe på rett service å trykke for å bekrefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Ligger flere DIY om hvordan du restarter service meldingene. Bruk search button Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Ligger flere DIY om hvordan du restarter service meldingene. Bruk search button Jo sant nok Bare ble litt usikker på om det egentlig var den vanlige service meldingen eller om det var noe "ekstra" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Hvorfor får jeg beskjed om lite drivstoff når jeg har 207km igjen å kjøre? Er ikke det litt tidlig varsel? Måler E60 på liter og ikke på rekkevidde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Tror det er både og. Altså enten eller. Mener min gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordis Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 De skal egentlig bevege seg sammen med luken, så de vil vel egentlig alltid være oppe når luken er oppe. Se om du ser bevegelse når du åpner vinduet bak, de går ikke så veldig fort. Har krabbet inn bak, men det ser ut til at de har hengt seg opp (ingen bevegelse og sitter fast selv om luke og vindu er lukket) gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Nei, dessverre. Selve motoren ligger rett fremfor låsen til bagasjeluken (altså nede i gulvet der, mot fangeren), du kan jo se om du får banken litt liv i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 hvordan passer 2009 mod komfor stoler i en 2004 mod? forskjellige kontakter eller er det noe mer som må trylles på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 VIl anbefale deg å finne seter fra en 2005-modell eller eldre. Er relativt mye som ble endret 05/2009 på elektronikksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 VIl anbefale deg å finne seter fra en 2005-modell eller eldre. Er relativt mye som ble endret 05/2009 på elektronikksiden. det var såpass ja, trodde jeg hadde kommet over gull her nå men i alle tilfeller så kan jeg i hvertfall ta med meg cic'en på denne bilen. er det noe mer enn skjerm headunit/hardisk og i-drivehjul jeg bør få med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Skjerm, headunit, kontroller, kabel til CID, USB-kabel til hanskerommet, USB-uttaket og evt. interiørlisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå