Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Takk. Angel eyes'a er led med ballast så må vel få festa den ballasten på en måte under lyktene? Mener jeg leste en plass at de ballastene blir grisevarme?

Ballaster som følger med ae er laget for å plasseres inni lykten bak lokket. :)

(hadde det selv engang i tiden)

Er kun ballaster til spredere som blir glo varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var grøftelysa skifta med nye med led... Var ikke snakk om å få dem ut foran.. Jekka opp, tok av plata under motor og de små "motorplatene" på sidene med dekka og fikk grei tilgang der... Kjapt og enkelt i grunnen

Sleng gjerne ut bilder i LED tråden om resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt diverse prolemer med min CCC. 1. problem er at det kommer et knepp i høytalerene av og til. Akkurat som at lyden flytter seg fra et punkt, til et annet?

Virker som at det kommer oftere hvis jeg spiller CD, enn hører på radio. 2. og forholdsvis nytt problem er at navi kutter ut etter en stund (kan varierer mye hvor lenge den funker før den konker). Får da opp at jeg skal sjekke DVD-plate, eller at den mangler. Husker ikke helt i farta. Men da kan jeg ta inn og ut plata, så funker den igjen en stund.

Håper noen av dere har noen gode løsninger/råd til meg :)

Bumper spørsmålet mitt, håper noen av dere kan litt om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant akkurat ut at man kan resette dataen i bilen altså det som måles slik som hva man bruker på mila og gjennomsnitts fart osv.. tar tid å sette seg inn i en e60 :P

Edit: forstod godt nå hvorfor den allti lå på 9.4

Går det an å nullstille selv målingen? Vet hvordan en resetter komputerne, men den viser konsekvent 0.10 til 0.15 for mye pr. mil i forbruk. Og jeg måler hver gang jeg fyller, både på OBC og manuelt med kalkulator...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å nullstille selv målingen? Vet hvordan en resetter komputerne, men den viser konsekvent 0.10 til 0.15 for mye pr. mil i forbruk. Og jeg måler hver gang jeg fyller, både på OBC og manuelt med kalkulator...

Ja litt usikker på hva du mener nå men altså den målingen som ligger mellom speedometer å turteller så står det f eks 9,4/100 den kan man resette ved å trykke på BC på cruise pinnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...