Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, denne bilen lå jo ute på finn i ca 2 mnd før jeg kjøpte den. Først lå den ute til 214000 i en mnd, så lå den ute til 199000 i et par uker. Jeg hadde en lang dialog med selgeren hele perioden der jeg hadde et lavere bud inne. Til slutt solgte han meg bilen for 170 + reg.

Får M-pakke og hvit folie iløpet av noen uker :)

Fremdeles bra sjukt... Knallkjøp.. Har uansett vært jalla bilmarked i ei god stund men er i ferd med å ta seg opp.. Kompisen min driver bilbutikk og fra å ha knallsalg i lenger tid 20+ biler i mnd... så sa det nesten helt stopp over natta.. Ned i 1-3 biler i mnd. Biler ramla i verdi noe sjukt en periode for ingen handla brukt nesten.

Kan være det var i den perioden du kjøpte.. Det var likt over hele linja..

Er tatt seg opp litt igjen siste tida nå da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, denne bilen lå jo ute på finn i ca 2 mnd før jeg kjøpte den. Først lå den ute til 214000 i en mnd, så lå den ute til 199000 i et par uker. Jeg hadde en lang dialog med selgeren hele perioden der jeg hadde et lavere bud inne. Til slutt solgte han meg bilen for 170 + reg.

 

Får M-pakke og hvit folie iløpet av noen uker :)

Ikke dårlig det, si ifra hvis du vil selge den, har kunde som står klar til å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles bra sjukt... Knallkjøp.. Har uansett vært jalla bilmarked i ei god stund men er i ferd med å ta seg opp.. Kompisen min driver bilbutikk og fra å ha knallsalg i lenger tid 20+ biler i mnd... så sa det nesten helt stopp over natta.. Ned i 1-3 biler i mnd. Biler ramla i verdi noe sjukt en periode for ingen handla brukt nesten.

Kan være det var i den perioden du kjøpte.. Det var likt over hele linja..

Er tatt seg opp litt igjen siste tida nå da

 

Ja det må være noe sånt, for jeg gikk glipp av to kjøp som jeg syns var enda bedre. Det var en 525d 09 mod. som var ganske loaded med 110.000km på telleren. Lagt ut til 215, og ble solgt ganske raskt for noe under 210.

 

Og det var en til E60 09` 520d i samme tidsrom som gikk for 175000 med veldig lav kilometer, denne var litt dårligere utstyrt i forhold til min (manuell), men uansett så følte jeg det var mye å velge i. Prioriterte comfortstoler og er ekstremt fornøyd med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag vært i dialog med Bilia Follo, ettersom at oljeservice nærmer seg, og jeg tror batteriet begynner og ta kvelden, bilen er 5 år gammel, og jeg tror ikke batteriet er bytta siden den var ny, popper opp feilmeldinger sånn nå og da, de siste ukene har high rate of battery discharge vært den store headlinen, så enten kødder IBSen ellers er batteriet dårlig. Uansett, så har jeg også en bremsevæske og vehicle inspection som kommer i desember, og alt dette kommer på 14 lapper inkl arbeid, det er da nytt batteri, olje, filter, mikrofilter, bremsevæske og den inspeksjonen. Er dette dyrt eller det overkommelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt høyt ut, så jeg ville ha sagt det var for dyrt, for å prøve å få det rimeligere.

Men m du ikke får det rimeligere, må du vel nesten ta det der hos dem, om du ikke vil velge noen andre.

 

Pruting er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...