ArildJr Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Vel, denne bilen lå jo ute på finn i ca 2 mnd før jeg kjøpte den. Først lå den ute til 214000 i en mnd, så lå den ute til 199000 i et par uker. Jeg hadde en lang dialog med selgeren hele perioden der jeg hadde et lavere bud inne. Til slutt solgte han meg bilen for 170 + reg. Får M-pakke og hvit folie iløpet av noen uker Fremdeles bra sjukt... Knallkjøp.. Har uansett vært jalla bilmarked i ei god stund men er i ferd med å ta seg opp.. Kompisen min driver bilbutikk og fra å ha knallsalg i lenger tid 20+ biler i mnd... så sa det nesten helt stopp over natta.. Ned i 1-3 biler i mnd. Biler ramla i verdi noe sjukt en periode for ingen handla brukt nesten. Kan være det var i den perioden du kjøpte.. Det var likt over hele linja.. Er tatt seg opp litt igjen siste tida nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Kutta ut 520i da den går for dårlig. Jeg linket til en 525i dog. Er du 18 og skal ha fart og spenning så.. Jeg er 36 og synes den går helt ok:) Koster avgårde når jeg trenger det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Vel, denne bilen lå jo ute på finn i ca 2 mnd før jeg kjøpte den. Først lå den ute til 214000 i en mnd, så lå den ute til 199000 i et par uker. Jeg hadde en lang dialog med selgeren hele perioden der jeg hadde et lavere bud inne. Til slutt solgte han meg bilen for 170 + reg. Får M-pakke og hvit folie iløpet av noen uker Ikke dårlig det, si ifra hvis du vil selge den, har kunde som står klar til å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 fått beskjed fra verksted. at høyre framdemper lekker litt olje, og at eneste mulighet var å bytte begge demperne. finnes det ikke rep sett? bytte tettninger eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Mulig det går. Men det koster like mye i arbeid er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Uansett så sier BMW selv at man kan skifte kun den ene demperen om de har gått under 50kkm. Er de gått over, så skal begge skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Jævlig jobb å løsne demperen fra klammeret som holder den.. Skifta nettopp bærearmer og det var det jævligste med hele jobben å klare å skyve demperen et par cm opp. De er vel ikke så dyre? Ca 1500.- stk tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 spurte ikke hva det ville koste jeg, var bare ørliten lekasje så det var ikke noe hast mente han. er msport dempere btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Koed tar 1943,- per demper med M. Men det er jo sikkert sachs dempere, så de finnes nok billigere en annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Har nettopp kjøpt nye til min e61. Kom fort på 6-7 lapper for fjører/dempere og div gummi/opplagring. Trur det var 2500 kr for bilstein sine dempere på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Fremdeles bra sjukt... Knallkjøp.. Har uansett vært jalla bilmarked i ei god stund men er i ferd med å ta seg opp.. Kompisen min driver bilbutikk og fra å ha knallsalg i lenger tid 20+ biler i mnd... så sa det nesten helt stopp over natta.. Ned i 1-3 biler i mnd. Biler ramla i verdi noe sjukt en periode for ingen handla brukt nesten. Kan være det var i den perioden du kjøpte.. Det var likt over hele linja.. Er tatt seg opp litt igjen siste tida nå da Ja det må være noe sånt, for jeg gikk glipp av to kjøp som jeg syns var enda bedre. Det var en 525d 09 mod. som var ganske loaded med 110.000km på telleren. Lagt ut til 215, og ble solgt ganske raskt for noe under 210. Og det var en til E60 09` 520d i samme tidsrom som gikk for 175000 med veldig lav kilometer, denne var litt dårligere utstyrt i forhold til min (manuell), men uansett så følte jeg det var mye å velge i. Prioriterte comfortstoler og er ekstremt fornøyd med valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Har idag vært i dialog med Bilia Follo, ettersom at oljeservice nærmer seg, og jeg tror batteriet begynner og ta kvelden, bilen er 5 år gammel, og jeg tror ikke batteriet er bytta siden den var ny, popper opp feilmeldinger sånn nå og da, de siste ukene har high rate of battery discharge vært den store headlinen, så enten kødder IBSen ellers er batteriet dårlig. Uansett, så har jeg også en bremsevæske og vehicle inspection som kommer i desember, og alt dette kommer på 14 lapper inkl arbeid, det er da nytt batteri, olje, filter, mikrofilter, bremsevæske og den inspeksjonen. Er dette dyrt eller det overkommelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Høres litt høyt ut, så jeg ville ha sagt det var for dyrt, for å prøve å få det rimeligere. Men m du ikke får det rimeligere, må du vel nesten ta det der hos dem, om du ikke vil velge noen andre. Pruting er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Lønner det seg med bruktimport fra Tyskland på en 520D 09 Med msport osv osv? Noen som vet priser og evt forhandlere som er masters på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Dette er en tråd for tekniske relaterte spørsmål om E60/E61. Skal du ha kjøpshjelp postlegges dette i egnet kategori (med evt. egen tråd). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå