Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Nederste delen som jeg må ha i fra biler som er utstyrt med cic har jeg ikke klart og finne løse enda på ebay, eneste komplett listverk hvor denne har fulgt med, så denne bestilte jeg nå på bavaria, denne øvre delen i midtkonsollen som er rundt klima kontroll og radio finnes på ebay, men den ble faktisk billigere på bavaria med min rabatt, begge dekslene kom på ca 600 tror jeg, får de neste uke, da er det bare noe annet småtteri som står igjen før montering og koding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du dette selv eller?

blir nok til at jeg må ha litt hjelp med koding i hvertfall.

sitter og lurer på hvor viktig er nå egentlig denne fsc emulatoren? 

er egentlig bare denne jeg nå mangler for og kunne montere det i bilen. 

om dette er for og få navi+ tv in-motion, så kan vel dette komme seinere?

ellers så skal det i grunn kunne monteres nå, med unntak av at jeg ikke har ramme til det nye idrive hjulet eller et par småkontakter som kan være greit og ha nye av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun for å få navigasjon til å fungere, uten denne blir navigasjonsvalget grått. Det er ingen problem å montere denne senere. Jeg vil egentlig også råde deg til å kjøpe emulator uten VIM, da dette kan kodes senere om du føler for det. Det er tilfeller der noen funksjoner ikke har fungert skikkelig grunnet VIM-funksjonen i emulatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har endelig gått til innkjøp av E60, fantastisk kjøremaskin :) Stort sprang fra E39 preface hehe.

Jeg sliter litt med 'klunkelyd' fra styringen, og lurer på hva det kan være. Noen her som har vært borti det samme? Hva var løsningen?

Legger ved to youtube videoer med samme problem. Bilen har ikke active steering.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel forskjell på lysstyrke på navien i såfall, bytter lysstyrke alt etter forholda på min.

Rekner med det går på sensoren selv om jeg ikke har tenkt over om andre lys dimmer samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...