Reef89 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 tror du silicagel hjelper mot en dam da? er 10cm oppover i lyset hvor det er vann nå :s går ikke dette på garanti eller noe? 08 mod import Gikk litt for i svingen her, så ikke at du skrev stripen før nå. Nei der hjelper det nok lite siden det der egentlig er ett tett rom, kommer ikke til der inn fra lykten. Løsningen er nok ny lykt som du også får latterlig billig på ebay, både nye og fint brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hei, noen som kjenner til Dension box? Vurderer å montere denne http://shop.dension.com/en/gateway-lite-bt vil jeg da kunne spille musikk via bluetooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Forresten, bilen min kan begynne å dugge midt i solen selv om det er plussgrader og den har stått i ro, kan dette være noe så galt som vannlekkasje? Eller kan det komme fra AC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Dugger på frontruta? Sikkert siden du har hatt på AC...kondens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Frontrute ja, nede til venstre stort sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Det sliter jeg også me. Dugg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Dugg oppstår spesielt lett i disse dager når det er kaldt ute å inne i en parkert bil. Så kommer sola og varmer opp, og da får man væromslag som skaper fuktig luft/kondens. Dette skjer ved hurtig oppvarming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Til dere som har dugg, prøvd å bytte kupefilter? og har dere tøymatter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Til dere som har dugg, prøvd å bytte kupefilter? og har dere tøymatter? Korrekt, har ikke byttet men tenker å gjøre det Har for øyeblikket tøymatter men hiver snart i gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hei, noen som kjenner til Dension box? Vurderer å montere denne http://shop.dension.com/en/gateway-lite-bt vil jeg da kunne spille musikk via bluetooth? Linken din funket ikke, men eg har montert dension 500s bt boks i min bil. Og det funker som bare juling! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Linken din funket ikke, men eg har montert dension 500s bt boks i min bil. Og det funker som bare juling! Sent from my iPhone using Tapatalk Har ikke cd veksler, men regner med det går fint, men må det kodes noe på bilen her? 2004 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Har ikke cd veksler, men regner med det går fint, men må det kodes noe på bilen her? 2004 mod http://www.dension.com/product/bmw-enabler-tool-for-gateway Kan den forresten funke? Ser den er fra 2005 og opp men denne koder altså automatisk ser det ut til? Evt noen som har pris på koding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Kjøpt meg nytt hjullager som skal monterest fremme nå, er dette noe å bytte for en som ikke har skrudd alt for mye eller bør jeg levere den inn på verksted? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 På min e61 2006 slår vindusviskerne på frontruten veldig hardt hver gang de skifter retning. Samme lyd uansett vannmengde på ruten. Viskerne er nye, og har prøvd forskjellige merker. Noen som har en løsning på problemet eller vært borti samme greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Er det bekymringsfult at denne tråden er 522 sider lang ? Med tanke på at jeg tenkte og kjøpe meg en 2008+ e61 neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå