Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Som regel så er det enheten til SOSdelen som klikker...typisk E60 feil.. Kompis sin klikka og ringte vel politiet 20ganger i timen...

Herlig nyheter! Har heldigvis ikke hatt tilfelle av at den ringer av seg selv.. Er bare selve varselet som er sykt plagsomt..

Fikk kompisen din løst problemet på noe vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For eks. :)

Du får jo samme varen om du skulle bestilt fra koed, GS osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er det noen som kan gi litt forklaring / veiledning ang å få satt opp telefonen i bilen (E60 - 525D 2004) ? 

 

Bilen tilhører far og han ønsker å få brukt det originale telefon/bluetooth løsning i bilen med sin tvilling kort. 

 

Er ikke så inne i dette og vet ikke hvordan dette skal sette opp etc. Ut i fra det som er prøvd alltid endt med mislykket forsøk. 

 

Han har fått tak i original telefon enhet (Ebay - UK) , siden det ikke satt noen telefonen enhet  i holderen fra før av.

 

Idrive versjon er den med stor hjul + meny knappen.

 

Sier holderen ikke gir strøm til telefonen siden den ikke vil slå seg på (Telefonen er 100% i orden).

(hvilken sikring nr /sted tilhører denne delen?)

 

Holderen har slik sim kort holder, skal det tvilling kort der eller på selve i bluetooth boksen i bagasjerommet? 

 

 

Skjer def ofte at disse bluetooth boksene slutter å virke? 

(Hvis ja, skaffer da brukt på Ebay, hvordan velger man da evt riktig type/model her?) 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte kunststykket å knekke et øre på den nye støpejerns eksosmanifolden jeg holder på å montere :stupid:

Jeg vet, utrolig klønete! Passe fornøyd nå!

Men det går vel an å blende egr opplegget på disse bilene (e61 530D 05)også? da kan jeg bare tette igjen hullet der egr røret går inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har problemer med skrangling i bilen i mellom 1500-1700rpm.

dette høres ut som noe fra eksos, et skjold eller noe, men etter og ha gått over hele eksosen klarer jeg ikke og finne noe, er det noen som har noen tips til hva dette kan være?

har også noe knirking som høres ut som kommer i fra rett bak rattet, legger jeg press på rattet på en av sidene blir dette borte, og merkelig nok er dette kun noe som oppstår med vinterdekk på bilen. noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående problem med bakluke på e61 (hydraulisk sylinder som løsner)

 

Jeg kikket litt på den hydrauliske sylinderen til bakluka mi. Prøvde med litt fett, det hjalp ingen ting, sylinderen hopper av hver gang jeg lukker bakluka, når luka først går litt opp før den går ned

Men jeg fant heller ikke noen låsering, Hvordan er det den egentlig ser ut? Noen som har et delenummer?.

Ikke at jeg skjønner hvordan den evt. skal festes. Den hydrauliske sylinderen til den automatiske bakluka(på min e61) ser ganske anderledes ut enn denn, standard gassfylt sylinder. Noen som har noen bilder

Det er ikke umulig, men da hadde den nok falt av hele tiden, så den er der nok.

Endret av seight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett meg om feil, Jeg har fått beskjed om at overflate rust ikke dekkes på garanti. Kun gjennomrust.

 

Dekker ikke overflate nei, bare gjennomrusting, derav de fleste med E39 STV som har gjennomrusta bakluke herifra til månen :P

Endret av Clevion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...