scoot Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Har du bluetooth? Hvis ja; prøv å napp ut enheten ( sitter på venstre side i bagasjerommet ). EDIT: Dagens stykke arbeid; Ny TCUM fra en 08, flashet til mitt VIN-NR. Alt funker, parer strøkent og henter adresseboka fra min Z3. Konge! Men som alltid er det én ting; SOS. Nå får jeg SOS malfunction ved oppstart - noen som vet hva jeg må deaktivere ? Endret Februar 22, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Sliter med motortemp, noen som har noen råd? I dag morges hadde jeg ca 55 grader som temp over en 4 mils tur i 80sona. Skifta EGR thermostaten i kveld og nå ligger jeg på rundt 68-70grader. Dette er jo ganskee dårlig når det er 5-6 grader ute. Lest litt rundt, noen snakker om termostat til automatkjøler og hovedtermostaten - noen som har noen formening om hvem som evt. er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Noen som har vært borti dårlig viskermotor på E60? Er en 09 mod 520d. Viskerene stoppet i rett opp-posisjon... Og når jeg sjekket nærmere så var viskeren på passasjersiden omtrent løs fra det ene festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 @scoot Bytt hovedtermostat også. Hvis ikke det hjelper så kan det være varmeveksler som er ruglete nede ved siden av peilepinne. @prosjekt34 Mener det er staget som løsner. Det var en tråd om dette for kun kort tid siden. Søk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Da får jeg sette av en Lørdag da, skal alltid være noe med disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Nja, det er jo bare 5 år til neste gang med termostatene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Det er nå sant, men det er alltid en eller annen ting med en BMW som må fikses. Alikevel er det ikke aktuelt å bytte den til fordel for noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Sånn er det no med alle andre biler og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Ikke helt. Om man har Toyota så sier verkstedet stort sett, "det skal være sånn". Du vil ikke tro hvor mye rart man kan høre hos et verksted som Toyota. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Sånn er det no med alle andre biler og Jeg har hatt noen andre bruksbiler, og jeg er delvis enig. Nå er i allefall termostat på vei, så da får jeg bare sette av en dag til den skitjobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Da satser jeg på disse her http://www.ebay.com/itm/E60-E61-2003-2010-4D-5D-Sedan-Wagon-Side-Skirts-PP-M-Tech-Look-for-BMW-/321147172017?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item4ac5dcf4b1&vxp=mtr Blir vell omtrent 2000 og lakkering ca 2000 Fant en veldig god monterings guide på disse i tillegg Endret Februar 26, 2015 av Kølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Noen som kjører på dette settet? http://www.xtremecar.no/ta-technix-komplett-senkesett-bmw-5er-touring-type-e61-ar-03-263.html Må ha nye dempere fremme så da tenker jeg at jeg like godt kan kjøpe senkesett. Edit: Kanskje jeg heller bør gå for disse? http://www.finn.no/56089926 Endret Mars 1, 2015 av Haukefer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Jeg har kjørt på TA sett tidligere på e34 og e30. Kost på deg noe bedre, det er i mine øyne forbeholdt billige bruksbiler. Dette vil ødelegge komforten og egenskapene til E60 fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 Hva med m sport da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 1, 2015 Share Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Jeg kan godt forstå ønsket om litt mer senk enn M-sport, men da bør du vurdere m-sport dempere + Eibach Pro fjører. Kjørte det oppsettet på min gamle E39 og var svært fornøyd. Endret Mars 1, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå