Mariuskv Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Jeg har liggende orginale brukte hjemme, kan få dem vist du vil, kommer hjem fra jobb på Onsdag Sent from my iPad using Tapatalk åå? hadde vert sinnsykt konge Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Er det noen her som har vært borti lekasje fra fordamper i forbindelse med AC? Regna med at min var tom for gass. Men "verkstedhistorikk" sier at den har vært sjekka for lekasje tidligere og at fordamper må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Mulig en pakning bare? Ellers kan jo fordamper være full. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Hvordan er det å komme til den? Må en ut med hele dashbordet? Nå håper jeg jo at dette går på garanti hos forhandleren jeg kjøpte bilen av, men det hadde jo vært greit om det var lettvint likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Jeg vet ikke hvor fordamper er, men vil tro den ligger bak eller ved siden av venstre forlykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Forrige eier hadde den inne for feilsøking. Og i papirene så står det at AC anlegget har blitt trykktestet. De hørte tydelig lekasje fra varmeapparat på høyre side. At det var fra fordamperen, og den må byttes. Er det noe annet ord for denne fordamperen? Finner ikke noe ved det navnet på sidene til GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Man må ut med hele dashbordet og selve varmeapparatet for å bytte fordamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Er ett "kjøleskap" i midtkonsollen min, mem det er sluttet å kjøle. Er det jeg som ha trykket på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 (endret) Kjøpte sportsratt som skulle ha stått på en 04mod E61 så det skulle jo passe på min 05mod som er produsert før sept. Men neida, det ser ut til at jeg har fått et ratt som passer på biler etter sept 05. Baksida er hvertfall veldig forskjellig. Det øverste er det nye. Endret Mars 28, 2015 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Er ett "kjøleskap" i midtkonsollen min, mem det er sluttet å kjøle. Er det jeg som ha trykket på noe? Det er en allmenn misoppfatning at det er et kjøleskap i midtkonsollen. Det er altså fell, og den lille luften som kommer der kan ikke påvirkes av deg som sjåfør. Kjøpte sportsratt som skulle ha stått på en 04mod E61 så det skulle jo passe på min 05mod som er produsert før sept. Men neida, det ser ut til at jeg har fått et ratt som passer på biler etter sept 05. Baksida er hvertfall veldig forskjellig. Det øverste er det nye. Det nye rattet du har fått er for biler etter 09/2005. Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Fant en DIY for å få rattet til å passe. Noen her som har prøvd? http://5series.net/forums/diy-do-yourself-14/changing-original-steering-wheel-sport-27195/page2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danske Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Hei - trenger å få transporteret en cykel på min e60. Fins der en bra løsning (uten takbøjler og uten trekk)...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Inni bilen? Ta av for hjulet og legg ned baksetet. Ellers kan man bruke hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Forrige eier hadde den inne for feilsøking. Og i papirene så står det at AC anlegget har blitt trykktestet. De hørte tydelig lekasje fra varmeapparat på høyre side. At det var fra fordamperen, og den må byttes. Er det noe annet ord for denne fordamperen? Finner ikke noe ved det navnet på sidene til GS Man må ut med hele dashbordet og selve varmeapparatet for å bytte fordamper. Jeg tok feil av fordamper og kondenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå