SweetBMW Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Nytt ukoda. Det finnes et fåtall som greier brukt men det koster en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 ENDELIG! Synderen var da herved termostaten på oljevarmevekslertingen til automaten. Og til dere som i fremtiden eventuelt også må bytte denne, forbered dere litt psykisk først. Det er definitivt noe av det mest knotete jeg har gjort på en bil hittil. Blod, svette og bannskap beskriver disse 2,5 timene. Men herregud så deilig å vite at den er i orden og Haukefer, hanzhe, simenfv og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 vil hjul fra en E39, 74,1 nav passe på E60 som har nav på 72,5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Ja, med senterringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Hva er vanligste årsak til at en 525d 05 mod ikke går som den skal? Regner hvertfall med at det bør være mer trykk i den enn det er. Greia er at jeg blir frakjørt av en 200cdi 136hk. Merker ikke noe feil på bilen ved vanlig kjøring. Men har jo følt at den mangler litt pulver ved pådrag. Diagnose har jeg ikke fått tatt enda. Kabel er kjøpt inn, men det er jo umulig å få installert uten å være dataingeniør, noe jeg ikke er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Tett partikkelfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Mulig.. Noen enkel måte for å feilsøke her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Er vel mulig å se distanse kjørt siden sist regenerering i rheingold, samt måle trykkforskjell før og etter partikkelfilter..? Dog, skal det ikke dukke opp feilmelding i iDrive dersom dette begynner å gå tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Har ikke noen feilmelding på det. Er litt over en måned siden jeg kjøpte bilen, og har lagt merke til regenerering en gang iløpet av den perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway1000 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Hei, er det flere som har hatt korrosjonsproblemer på festene til sidespeilene? Jeg har mistet store flak med lakk fra speilholderne og det er ingen støtte å få fra Bilia (Bilen er 2006 model). Skjelden sett slik flassing på andre bilmerker... Tips til utbedring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Dette er langt i fra uvanlig. Beste måten å fikse det på er vel å få det sandblåst og lakkert opp. Norway1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Ligger flere innlegg om dette i denne tråden men jeg har og samme problemet og jeg har pusset ned og lakkert. Norway1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Jeg byttet like greit speil til noen med plast-brakett, så ble jeg kvitt problemet Mange her som har ettermontert M-pakke forresten? Fikk min fra lakkering i går, tenkte å montere sammen fronten blant annet, meen... Uendelig mange klips og skruer til alt mulig, og det fulgte ikke med noen instruks på hva som skal hvor... Norway1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Må ha PDF med monterings instruks har den jeg. Send meg en pm Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Hvordan da egentlig? er festene for langt fra hverandre? Gummiproppene på panser og luke kan være litt sprø og stiv og ikke bøyelig lenger. Spray litt silikon slik at du får bøyeligheten frem. Se om det hjelper. Hei jeg fant et eksempel på hva jeg mente, to forskjellige festemekanismer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå