Otis Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 EBay, Koed.no, gsbildeler.no, BMW, BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 EBay, Koed.no, gsbildeler.no, BMW, Takk for svar, var visst bare en som ikke stod skikkelig i heldigvis Herlig med PDC igjen! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Hvordan vet man at det er kabelbrudd i bag.luke da? På min funker viskermotir, men ikke visker. Softclose funker ikke, men skiltlys og elåpningen funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ta opp og se, vil nå jeg mene. Om ikke da selger insisterer på at dette er fikset for kun kort tid siden. Min bil hadde vært på merkeverksted for kabelbrudd fiks, men tilogmed der klarte de å koble feil på 2 kabler. Så alt kan skje. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 (endret) Nok og skru av trekket bak da? Hvor bruker det og vere brudd? I hengslen? En annen litt snodig ting: Bilen ligger på bunn bak, da grunnet luftkompressor. Når jeg fikk verksted til og sjekke dette idag var dette feilkoden som kom: 5FB4 Transportmodus aktiv. Forrige eiger skiftet styreenhet og rele til luftkompen. Må dette kodes kanskje? Endret August 12, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 hmm...hvordan kan jeg gjøre slik at oppdateringer i denne tråden ikke kommer opp på "mine innlegg"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ser for meg at transport modus må slås av for at luft skal bli ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 kan ikke skjønne hvorfor dette står på men.. Noen som har kodet dette bort før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Trengs ikke koding, om jeg husker rett. Dette kan man slå av og på i feks INPA så vel som ista /rheingold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Arvid Frøysa Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Hvis man senker med kortere stag på sensorene bak, vil ikke xenonlys bli feiljustert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Jo, det vil de. Men det er enkelt å justere selv eller betale 200,- for det på et verksted. Det er 1,2% fall på hovedlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Innstegslistene mine er originale m tech men aluminiumen er helt ødelagt, er dette mulig og få kjøpt og klistret på nytt? Hva heter innstegslister på engelsk/tysk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Door sill. Sjekk delekatalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Fant ikke kun klistremerkene i dele katalogen kjedelig og bruke 4000 på nye innstegslister når selve listen er hel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Du kan kun kjøpe listene komplette, dvs. ingen klistremerker og slikt tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå