Espelae Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Har et spørsmål. Lå under bilen i dag og leitet etter en sensor jeg skulle bytte. På jakten oppdaget jeg har hull firkantet på ca 4x4 cm. Var åpent rett opp til tannhjul, lignet på noe ala svinghjul. Er ikke knust av en bit for kantene var forsterket og så ut som det skulle være sånn. Glemte i såheien ca possisjon, men ligger ovenfor den alu braketten ca mellom motor og auto kasse. Kan ikke skjønne koffor noe sånt skal ligge åpent. Mangler jeg et lokk av noen slag? Er en 2005 525da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 9 timer siden, Espelae skrev: Har et spørsmål. Lå under bilen i dag og leitet etter en sensor jeg skulle bytte. På jakten oppdaget jeg har hull firkantet på ca 4x4 cm. Var åpent rett opp til tannhjul, lignet på noe ala svinghjul. Er ikke knust av en bit for kantene var forsterket og så ut som det skulle være sånn. Glemte i såheien ca possisjon, men ligger ovenfor den alu braketten ca mellom motor og auto kasse. Kan ikke skjønne koffor noe sånt skal ligge åpent. Mangler jeg et lokk av noen slag? Er en 2005 525da Dette bilde hjelper kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Når jeg parkerte idag så hang blinklyse mitt slik: Er det bare å lime på igjen? Hva anbefales evt av lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Det skal bare klipses på. Er klipsen vekke, kjøp nytt. Ville aldri limt. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 7 minutter siden, Reef89 skrev: Det skal bare klipses på. Er klipsen vekke, kjøp nytt. Ville aldri limt. Ok takker, jeg aner ikke hvordan dette kan ha skjedd bilen har stått trygt så det må ha skjedd i fart... Bør jeg kjøpe nytt hele lyset eller kun klips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 1 hour ago, BMWlog said: Ok takker, jeg aner ikke hvordan dette kan ha skjedd bilen har stått trygt så det må ha skjedd i fart... Bør jeg kjøpe nytt hele lyset eller kun klips? Blinklyset har et spor på ene siden og klips på andre siden for å feste det i skjermen. Ta en kikk og ser det helt ut er det bare å sette det på plass i skjermen igjen. På bildet ser det ut til at klipset er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Ser slik ut, ser jo knukket ut. Står også made in Taiwan så antageligvis ikke originale heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Du mangler den metall klipsen som låser lyset fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 35 minutter siden, Reef89 skrev: Du mangler den metall klipsen som låser lyset fast. denne her: https://www.google.no/search?q=bmw+63138382104&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiqk92MtrbLAhWqFJoKHbTACgIQ_AUIBygB&biw=995&bih=822#tbm=isch&q=bmw+61132359999+ eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Det skal se slikt ut bak, den metall klipsen låser lyset fast: BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 On 9. mars 2016 at 9.01, BMWlog skrev: Dette bilde hjelper kanskje? ser ut som du har linket til bilde av plastikk beskyttelsen under? det er i over dette og inn mot girkasse/motor skillet. altså rett opp i stålet. kan se inn på noe som ligner et svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 (endret) Skal være gummideksel der. edit: nr 6 Endret Mars 10, 2016 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Noen som gidder å forklare meg litt hvordan man kobler full el sportsseter i en bil som har full el standardseter originalt? Den gule kontakten fra bilen ser sånn ut: Og på det nye setet er kontakten så her: Det er 3 ekstra ledninger på det nye setet som må kobles en plass. I kontakten til venstre er det en sort, og en rosa/grønn. I den til høyre en brun. Er det kun de 3 ledningene som må kobles en plass for å få det til å virke? Og evt hvor/hva skal de kobles sammen med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Trenger litt hjelp, som sagt så skifter plutselig klimaanlegget mitt temperatur uten videre, desto flere i bilen desto verre er min erfaring. Jeg har prøvd å lete litt men finner lite, men er det noe som heter IKHA? Virker som om en termostat/styrings greier er defekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Du har vel defekt vannpumpe for webasto? Isåfall er det feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå