Øyvind.J Skrevet Juli 23, 2019 Share Skrevet Juli 23, 2019 Om det bare knirker i foringa så koster det 20-30,. for ei sprøyte og et par nåler i ymse str.. Så flekker du i litt Hydraulikolje/motorolje i foringa og vipps så blir alt så fint. Stabstag/foringer fikser man stortsett på en arbeidstime. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Takker, var visst 1,5 per knirkeforing bak samt hjulstilling da jeg må ta noen andre understelsdeler i tillegg. Jeg havner vell rundt samme prisen som deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rustbitten Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 Noen her som vet hva slags farge ledningene til høyttalerene i dørene foran har? 07 LCI E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 24, 2019 Share Skrevet Juli 24, 2019 @Rustbitten Sjekk selv på newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 Kjapt spørsmål: Har måttet bytte batteri da mitt var kjørt flatt så mange ganger og blitt dårlig. Jeg har nå registrert at det er byttet batteri i ISTA+ under valg 2, der det ble byttet til en annen kapasitet. Registreringen gikk fint, men ønsker bare å dobbelsjekke om jeg må plotte inn ny kapasitet noe sted eller registrerer den dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 ISTA kan ikke skifte batteri type eller kapasitet, mener jeg. Dette må programmeres. Har du brukt ISTA P eller D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 4 minutter siden, Otis skrev: ISTA kan ikke skifte batteri type eller kapasitet, mener jeg. Dette må programmeres. Har du brukt ISTA P eller D? Brukte ISTA+ fra ditt VMware image (Men har ikke peiling, virket som det fungerte å registrere ihvertfall) Benyttet sånn ca denne guiden for å finne frem til registreringen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 Kan kun registrere med ISTA ja, men må kodes med ISTA-P. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 OK dvs at dynamoen min fortsatt lader batteriet "feil" frem til jeg får gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 31, 2019 Share Skrevet Juli 31, 2019 4 minutter siden, BMWlog skrev: OK dvs at dynamoen min fortsatt lader batteriet "feil" frem til jeg får gjort dette? Ja, om du har endret batterikapasitet eller fra vanlig syre til AGM. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 På 31.7.2019 den 20.55, Otis skrev: ISTA kan ikke skifte batteri type eller kapasitet, mener jeg. Dette må programmeres. Har du brukt ISTA P eller D? @Otis med ditt vmware image, hva ville du benyttet for å kode inn ny verdi på batteri? NCSexpert eller noe annet? Har nå 90 og ikke 110 ah. Har registrert bytte i ISTA men må også få justert selve størrelsen på batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 2, 2019 Share Skrevet August 2, 2019 NCS. Maks størrelse er 90 eller 95 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet August 6, 2019 Share Skrevet August 6, 2019 Hei! Har akkurat kjøpt meg en e60. Har problemer med comfort setet på passasjer siden, det vil ikke løfte eller senke. Alle de andre funksjonene fungerer. Bare den store i midten på bildet som ikke vil.. Vet noen hva det kan være? Er det en spesiell sikring for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 6, 2019 Share Skrevet August 6, 2019 Det er ingen sikring kun for den funksjonen. Mulig diagnose kan påvise defekt motor eller knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariussky Skrevet August 6, 2019 Share Skrevet August 6, 2019 10 minutter siden, Otis skrev: Det er ingen sikring kun for den funksjonen. Mulig diagnose kan påvise defekt motor eller knapp. Takk for hurtig svar! Får prøve på det👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå