Rustbitten Skrevet August 8, 2019 Share Skrevet August 8, 2019 På 24.7.2019 den 21.04, Otis skrev: @Rustbitten Sjekk selv på newtis.info Takker noen som vet om shortshiften fra Biltema passer i E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 Hei ! Kjøpte nylig en 09’ E60 Sedan. Har problem med bakluke og åpning dvs att jeg får åpnet med nøkkel og med innvendig knapp. Det er selve åpning på bagasjelokket som ikke lar seg åpne. Er dette en kjent feil ? Og tips til rep/feilsøking ? På forhånd takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 1 time siden, Tony Soprano skrev: Hei ! Kjøpte nylig en 09’ E60 Sedan. Har problem med bakluke og åpning dvs att jeg får åpnet med nøkkel og med innvendig knapp. Det er selve åpning på bagasjelokket som ikke lar seg åpne. Er dette en kjent feil ? Og tips til rep/feilsøking ? På forhånd takk 😊 Mulig bryteren er defekt? Hvis ikke så er vel det ikke helt uvanlig med ledningsbrudd i hengslene på disse. Men tviler litt på det i og med at den funker med knapp og bryter i kupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaols Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 Hei.. Ser der er flere som har hatt noen problemer med elektrisk i bakluka, ergo brudd i kabler og slikt i hengslene på E61. Jeg lurer på om noen har kjøpt rep kits til og fikse disse problemene eller har folk bare brukt egne kabler kjøpt etter rett størrelse.? Noen erfaring med rep kits rundt omkring.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 Akkurat nå, Jaols skrev: Hei.. Ser der er flere som har hatt noen problemer med elektrisk i bakluka, ergo brudd i kabler og slikt i hengslene på E61. Jeg lurer på om noen har kjøpt rep kits til og fikse disse problemene eller har folk bare brukt egne kabler kjøpt etter rett størrelse.? Noen erfaring med rep kits rundt omkring.? GS Bildeler selger rep kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaols Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 11 minutes ago, Daniel. said: GS Bildeler selger rep kit Blir det den her da.? Nærmeste jeg kunne finne som kunne passet..:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 3 minutter siden, Jaols skrev: Blir det den her da.? Nærmeste jeg kunne finne som kunne passet..:p Ja, er vel det? Rep. kabelsats til bakluke. Er du usikker så er de sikkert villig til å hjelpe deg å finne riktig via telefon eller email. Hvis ikke så kan nok KOED det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaols Skrevet August 13, 2019 Share Skrevet August 13, 2019 10 minutes ago, Daniel. said: Ja, er vel det? Rep. kabelsats til bakluke. Er du usikker så er de sikkert villig til å hjelpe deg å finne riktig via telefon eller email. Hvis ikke så kan nok KOED det Får forske litt på det evt ringe de som du sier.. Takk for hjelpen. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet August 14, 2019 Share Skrevet August 14, 2019 7 timer siden, Jaols skrev: Hei.. Ser der er flere som har hatt noen problemer med elektrisk i bakluka, ergo brudd i kabler og slikt i hengslene på E61. Jeg lurer på om noen har kjøpt rep kits til og fikse disse problemene eller har folk bare brukt egne kabler kjøpt etter rett størrelse.? Noen erfaring med rep kits rundt omkring.? Hei. Jeg har reparert ledningsbrudd på 2 ulike E61. En gang med komplett skifte av ledningsnett med repsett du referer til og en gang med å skjøte de kablene som var røket. Sistnevnte er ca gratis og går nok raskere. Skifte alt tar lenger tid og koster mye men en god løsning , spesielt vis det er mange kabler som har røket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaols Skrevet August 14, 2019 Share Skrevet August 14, 2019 46 minutes ago, kimhas said: Hei. Jeg har reparert ledningsbrudd på 2 ulike E61. En gang med komplett skifte av ledningsnett med repsett du referer til og en gang med å skjøte de kablene som var røket. Sistnevnte er ca gratis og går nok raskere. Skifte alt tar lenger tid og koster mye men en god løsning , spesielt vis det er mange kabler som har røket Hei. Jah lista med problemer for bakluka har eksplodert siste mnd, så er nok en god del kabler som er røket. Hvordan kabel str var det du brukte når du ikke brukte repkit? 0,75mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet August 14, 2019 Share Skrevet August 14, 2019 13 timer siden, Jaols skrev: Hei. De fleste er kanskje 0.75 ja . Men noen er tykkere. Mulig 2.5mm2 så du må ha litt ulike ledninger tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaols Skrevet August 14, 2019 Share Skrevet August 14, 2019 Den er god. Takker😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 27, 2020 Share Skrevet Mars 27, 2020 Har en mistanke om at termostat er ødelagt, men hvilke temperaturer er det som må leses av for å bekrefte dette? Er det temp på kjølevæske eller motor temp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2020 Share Skrevet Mars 27, 2020 @BMWlog Har du diesel eller bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 27, 2020 Share Skrevet Mars 27, 2020 38 minutter siden, Otis skrev: @BMWlog Har du diesel eller bensin? Diesel 525d 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå