Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med bilen din?

fish
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg ikke over utstyr bilen ikke har iom. at det var jeg klar over allerede før jeg kjøpte bilen. Ingen store overraskelser eller irritasjoner der med andre ord. Det irriterer meg imidlertid at E46 er utsatt for rust. Det føles unødvendig når resten av bilen nærmest er en studie i god tysk kvalitet. Jeg er iallefall utrolig tilfreds med vår E46 318d Touring... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At det ikke er vanndrenering ved tanklokket på E39'n. Detter er en sløv feil av bmw, her blir vann liggende og skaper rust. Flere som har tenkt på det?

"Fuglebadet"... jeg husker at jeg leste om dette i bmwpower (dagens autopower) første gang i 1999... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fuglebadet"... jeg husker at jeg leste om dette i bmwpower (dagens autopower) første gang i 1999... #-o

DET irriterte meg på E39en og på E34en jeg har nå :evil: Hver gang jeg vasker bilen så stikker jeg tørke håndkleet inn der for å fjerne vannet, det er bare det at når de regner så legger det seg vann der igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyketespylere for faen.. Lyktespylere!!! I dag savnet jeg det virkelig.. Måtte sikte etter hvitstripa på høyre side av veien på to-felten, så ikke en dritt. Satt å trykte nesen i frontruta bare for å få ett glimt av veien. Stoppet og kjøpte våtservietter på en dagligvarebutikk for å gjøre lyktene rene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...