Springsteen Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg sliter med å finne en eneste vinkel denne her var pen fra. Kanskje underifra, men det gjenstår å se. Fysj.
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Godt det der bare er et konsept! Men BMWs konseptbiler pleier å være sånn ca 98% lik det ferdige reultatet...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Responsen er overveldene ser jeg hehe. Men se på nåværende X3, den er heller ikke noe syn for såre øyne. Allikevel har den solgt meget godt, driftsikkerheten har også vært særdeles bra. Tror X1 vil se langt bedre ut enn sin utgående storebror (ny kommer om ca ett år sies det) , og ikke minst, selge minst like bra, (i Europa) pga effektive og snille motorer, hvertfall om vi vil se 143/136 hk dieselmotoren i denne - bør innstegsprisen bli overkommelig. Les i underkant av 400.000.- kanskje.
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Dette konseptet er jo ikke akkurat nytt... Polo Cross er jo en kul bil i denne klassen... hmmm... Golf II Country fra 1990
Ron Jeremy Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Bilene du her refererer til er jo bare dritten Fredrik. Polo'n har bare fått på seg litt plast, muligens blitt hevet 15 mm, og det er det hele. Golfene ser for jævlig ut, og er kun heiset. Håper ikke du sammenlikner X1 med denne dritten her. Qasqai faller i samme kategori, Nesten Tiguan også, baby "SUV" som kun leveres som forhjulstrekk er en jævla vits spør du meg. En ting er å ikke like en bil utseendet messig, en annen ting er å blande konsepter med billig plast...
gjeewaytee Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 liker ingen av x-ene utenom den nye x5 og x6. den consept bilen va triste greier med gusje-gull farge
tmice Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ute i dagslys X1.. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=538516
steel bmw Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Ute i dagslys X1..http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=538516 Den er genial den dekoren BMW bruker for å skjule detaljer. Ser jo ikke en dritt av formene og linjene.
maicern Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Synes X1 ser bra ut. Men så er jeg også en av de (få, dersom man skal se på dette forumet som en standard) som også synes dagens 1 serie, 3 serie coupe, 5 serie, x3, x5 og x6 ser bra ut =)
Ron Jeremy Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Synes X1 ser bra ut. Men så er jeg også en av de (få, dersom man skal se på dette forumet som en standard) som også synes dagens 1 serie, 3 serie coupe, 5 serie, x3, x5 og x6 ser bra ut =) Tror du ikke er alene om det, men "vi" er en av få som tør si det høyt - hehe.
awt Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Golf II Country treffer jeg faktisk på hver dag. Den har krommet kufanger og store kromfelger om sommeren. Tror ikke det er så veldig mange av disse rundtom egentlig. Ang. X1 så synes jeg den så helt "grei" ut. Sikkert ikke noe jeg noen gang kommer til å kjøpe, men hadde ikke kastet den om jeg hadde fått en heller.
Marius2002 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Vil ikke si Polo Cross er en mindre pen bil, få på den JE Design øyenlokk og den blir meget pen. Den BMW X1 falt ikke helt i smak. Men de har en tendens til å bli mye penere i virkeligheten. JE Design(skulle vært fete 5-eikers felger istedenfor disse da):
Marius2002 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 http://www.leftlanenews.com/bmw-x1-future.html Spionbilder av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå