Ron Jeremy Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Liker denne godt selv. Eneste bekymringen min er nyrene, det ligner på kryss, istedenfor riller som det alltid har vært. Eller er det bare jeg som tuller.. ligner på den på bilde side 1...
Hjelen Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Liker denne godt selv.Eneste bekymringen min er nyrene, det ligner på kryss, istedenfor riller som det alltid har vært. Eller er det bare jeg som tuller.. ligner på den på bilde side 1... Mulig jeg også ser feil, men er ikke de rillene du mener (som jeg tror du mener) i krom? å de horisontale rillene sort og i bakgrunnen? SÅ jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over;) Syns det ser bra ut uansett jeg;)
Fredrik Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Liker denne godt selv.Eneste bekymringen min er nyrene, det ligner på kryss, istedenfor riller som det alltid har vært. Stor grill er poppis i USA... derfor har den nye 7-Serien en stor grill... Chrysler C300 Bentley Continental GTZ Zagato
spruddel Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Det er veldig mange nyere biler som har store griller da, er vel en del av moten nå? Ellers har vi jo denne som er veldig diskré da Elsker Porsche så Man legger merke til den Denne hadde jeg bak meg da jeg stod i en bakke som veldig fersk "L". Så ikke annet enn grill i speilet og ville helst ikke bomme på bakkestarten
ingard Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Ser bra ut.. Men kan tro det blir dyre vedlikeholdutgifter for "kidsa" i 2030, spesielt med tanke på svinging på bakhjula..
gjeewaytee Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 jeg synes den va usedvanlig lekkert. noe av det bedre gjennom tidene
04530dat Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Endelig begynner hekken å ligne på noe, og fronten er IMHO noe av det mest vellykkede fra BMW noensinne. Så var det sideprofilen... Mmmmmmm snadder
Sagen Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Denne blir jo bare griselekker ja! Har funnet massevis av foto-av bilen, både innvendig og utvendig. Ligger også en del kule videoer på Youtube av den. Ser virkelig for meg denne i riktig farge-combo og noen store lekre felger på!! Utrolig rå bil! :whoa: Gleder meg til å få prøvekjørt en
mAZE Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Finere enn forgjengeren ja, men synes kanskje grillen begynner å bli litt i største laget. Ellers en rå bil på alle måter.
BRIO Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Grillen er nok ganske moderat i forhold til mange andre biler, slik flere her har vært inne på allerede. Sitter med Høst/vinter katalogen 2008 for BMW og sikler litt Kan ikke se spor av de horisontale ribbene i katalogen. Bilen er nydelig. Ellers står det at den nye 7 serien har lansering 15. november. Pris fra 1.040.900,- Lottoen er levert
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 De horisontale rillene det snakkes om her er vel de justerbare luftspjeldene som er på alle BMW Efficient Dynamics modeller. De er styrbare og sørger for bedre aerodynamikk. Motorstyringen skal vurdere behovet for kjøling og åpner spjeldene når radiatoren trenger og skal ha full gjennomkjøling. Slik har jeg på min E61 også og det er ikke tegn til disse spjeldene i det hele tatt. Det ble nok bare en litt uheldig vinkel på pressebildet som får det til å se slik ut. Jeg gleder meg også til lanseringen den 15. November. Har allerede sikret meg et eksemplar som skal prøves!
///FredriK.S Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Den er VELDIG fin, men syntes at det blir litt for stor grill jeg da.
ESveen Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 http://www.dinside.no/motor/bil/nybilla ... 90811.html Mer info og snadder. Ser ut som de har gått bort fra orange lys i instrumentene. Hvordan er det med knapper ellers i bilen? Mener orange instrumentbelysning er noe av sjarmen med BMW. Hvordan var dette i forrige 7'serie?
Ron Jeremy Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 De horisontale rillene det snakkes om her er vel de justerbare luftspjeldene som er på alle BMW Efficient Dynamics modeller. De er styrbare og sørger for bedre aerodynamikk. Motorstyringen skal vurdere behovet for kjøling og åpner spjeldene når radiatoren trenger og skal ha full gjennomkjøling. Slik har jeg på min E61 også og det er ikke tegn til disse spjeldene i det hele tatt. Det ble nok bare en litt uheldig vinkel på pressebildet som får det til å se slik ut.Jeg gleder meg også til lanseringen den 15. November. Har allerede sikret meg et eksemplar som skal prøves! Da satser jeg på en liten rapport fra testkjøringen Salty.
Gunnar Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Ser ut som de har gått bort fra orange lys i instrumentene. Hvordan er det med knapper ellers i bilen? Mener orange instrumentbelysning er noe av sjarmen med BMW.Hvordan var dette i forrige 7'serie? Det var oransje.. men temmelig annerledes enn vi har vært vant med fra BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå