anders87 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Lagde en versjon av det første bildet ditt. Forøvrig et utrolig kult bilde. Takk! Ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Gjerne også et eksemplar med riktig avatar str. . Takk Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 likte veldig godt denne "Stilen"..kan noen lage en liknende PS av mitt bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Forsket litt med tekst i bilde... penguiN- kan se om jeg får ordnet et slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Noen som kan gjøre noen av disse fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Det har vært utrolig gøy å kunne forske litt med bilene, har også lært meg litt i photoshop nå som jeg har holdt på Men da tar jeg kveld, kommer til å fortsette i morgen fordi dette var morro go natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 takk skal du ha :D Noen andre som kan lage en enda bedre versjon av bildet mitt?? enten litt fin tekst i fancy skrift med feks "AC Schnitzer - Drivers edition" og uten gjenskinnet påvinduene,bagasjeromsluka,skjørtene forann og leppen ?? (bruk sotings metoden på vinduet for å fjerne gjenskinn istedet for å fylle med sortfarge!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 takk skal du ha :DNoen andre som kan lage en enda bedre versjon av bildet mitt?? enten litt fin tekst i fancy skrift med feks "AC Schnitzer - Drivers edition" og uten gjenskinnet påvinduene,bagasjeromsluka,skjørtene forann og leppen ?? (bruk sotings metoden på vinduet for å fjerne gjenskinn istedet for å fylle med sortfarge!) Nå gjorde jeg dette hurtig-hurtig, er trøtt som faan, vært litt gira på detta. Men skal se om jeg får ordnet no i morgen om ikke andre gjør det før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Ble mye bedre enn jeg kunne gjort det! og er ikke for å være utakknemmelig eller supernøye, ble bare så giret på å få det ENDA bedre da ditt bidrag var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hei, mykje flinke ps'ere her Noken som kan tulle litt med kontrastene på dette bildet ? gjerne litt mørkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Kansje ikke det beste bildet, men slå dere løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Forsket litt med tekst i bilde... penguiN- kan se om jeg får ordnet et slik Syke SATAN!.. kan du vær så vær så væææær snill gjøre det samme med dette? Eller er dette bedre? Det er den sykeste shoppinga jeg har sett.. Det der må du steike meg lære folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 du har så fin E36 at du fortjener ingen photoshopping! stopp og legg ut bilder eller BAN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Viss noen vil leke med disse bildene hadde jeg blitt storfornøyd. Gjerne sort/hvitt rundt bilen, eller føl dere fri til å gjøre det som passer dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå