Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det gutter :)

Dørlistene blir byttet ved montering av M-fangerene, men jeg er usikker på om jeg skal gidde å betale 500kr ekstra for noen M-merker på framskjermene. Ellers skulle egentlig fangerene vært lakkert denne helgen, men det er utsatt (igjen) til midten av denne uka, så da får vi jo se om det er noe hold i det. Tok forresten noen bilder, syns shadowlinen ga en total forvandling av bilen...

gb4n89w9r0xtxd3ayyjq.jpg

3kbosnjufy3udtvsa5i3.jpg

hu0pjgdgevb7julg3cpb.jpg

f8m9emog0a9tr3dfkf80.jpg

ry8909fg3b35lbr8gxnw.jpg

yg9tpzsbw8rcml9vs3u7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ralph. Ikke like fresh som din 528i, men det kommer seg vel - sakte men sikkert. Har faktisk tenkt meg til Sandefjord andre helga i September, med sommerhjul! :P Sender deg en PM før jeg reiser nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt flott denne bilen no saltn:) men som jeg sier til alle andre med E39 få på amrikanske frontlykter, det gjør susen pluss at bilen skiller seg ut mye:)

Takk for det. Har allerede spell nye lykter, så byttet nok ikke igjen, men vedr. amerikanske lykter har jeg faktisk sett to forskjellige versjoner. Enkelte lykter har sidemarkeringslys i bunn av blinllyset i den hvite/orange delen og enkelte har konstant lys i blinklysene. Sistnevnte kan jo forøvrig enkelt løses med en to-polet pæreholder. Hvem av de er det du tenker på? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt flott denne bilen no saltn:) men som jeg sier til alle andre med E39 få på amrikanske frontlykter, det gjør susen pluss at bilen skiller seg ut mye:)

Takk for det. Har allerede spell nye lykter, så byttet nok ikke igjen, men vedr. amerikanske lykter har jeg faktisk sett to forskjellige versjoner. Enkelte lykter har sidemarkeringslys i bunn av blinllyset i den hvite/orange delen og enkelte har konstant lys i blinklysene. Sistnevnte kan jo forøvrig enkelt løses med en to-polet pæreholder. Hvem av de er det du tenker på? :-)

Tenker på de med orginale orange markeringslys er vel LED og det? med den chrome rammen på siden av lykten er helt blank orange. Syns de lyktene er fine. Er sjeldent en ser bil med sånne lykter, som oftest vanlige versjoen med konstant vanlig orange lys i blinkersene, men er jo lett og lage til en parklys pære der som du sier, men da må du ha den orange rammen på lykten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...