Jokkis Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Lurer litt på om det er flere som meg, som går lei en bil etter kort tid? Eg har byttet bil etter ca 1 år. Eg har gått litt fram og tilbake når det gjelder type bil. f.eks 97 mod 528 touring med det meste av utstyr til 325 cab ombygd til M3 3,2 til 98 mod 540 med kompressor og til slutt nå orginal 95 mod M3 cab. Og vurderer nå e39 eller e60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 og e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Har lyst til å variere mellom masse forskjellige biler jeg også, men fornuften tar overhånd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg har hatt bilene mine i rundt tre år. Z3n vurderte jeg selge allerede etter ett år, men det var forbi bosituasjon og slikt gjorde det mulig å ha ordentlig bil (speedster/elise). Bilinteressen min har gått mer og mer over til kjøreinteresse, så E60 og slike biler interesserer meg overhodet ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 JA! Er på min tredje bil nå. Hatt lappen i ca 9 mnd... Gikk sinnsykt fort lei av de to første, men det var pga strikken under panseret. Fornøyd med den jeg har nå, men gidder ikke kjøre firetrekk til sommeren... Regner med at det blir en bil eller to (eller tre...) i år også. Får prøve å skaffe meg skikkelig bil neste gang så går jeg ikke så fort lei. Tankene går mot E30, E36 eller E34 med skikkelig motor men vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg har hatt noen og tyve forskjellige biler i løpet av like mange år, men vår nåværende E46 har vi hatt i over fem år og det er rekord. Nå er denne bilen redusert til en slags ren pendlerbil, men for å gjøre kjøringen litt mer interessant (om motorveier kan bli interessante da ?) så gjør det ikke noe at bilen er en BMW istedenfor en mer alminnelig (og billigere) matpakkebil. Det som imidlertid er litt pussig er at jeg bare blir mer og mer glad i bilen for hver kilometer... og det tiltross for at jeg har mer enn 180000 Km bak rattet i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 tror je kjører 520'n til den raser. Kanskje en finstas bil på si om jeg blir litt rik men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 holder meg ganske lenge på hver bil er 26 år og er på min 6 bil vill ha så mange bmwer som mulig jeg neste blir E30 som prosjekt/sommer bil:) (Fikk lappen da jeg var 18 ) så syns ikke det er ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Jeg har akuratt fylt 20, og er på min 4. bil. Kjøpte 325en når jeg fylte 18. Og vinteren før jeg ble 19, kjøpte jeg en e30 318i touring. 2 måneder etter, ble den byttet ut i en 520i, som 2-3 måneder etter det igjen ble byttet ut i 520i touring som jeg har nå. 325en har jeg hatt i 2 år, 520 touringen nærmer seg ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 har bare hatt 2 biler. 22år og hatt m5en i et år no. hadde en e34 520 fra jeg var 18 før det. kommer nok til å ha m5en noen år til regner jeg med. men hvis et sinnsykt bra eks av en alpina b10 biturbo dukker opp om et års tid så tror jeg m5en ryker til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Har hatt min nåværende Bmw i 1,5 år. Den forrige hadde jeg kun 5 mnd. men den ble solgt pga. praktiske årsaker og ikke pga jeg var lei. Den jeg har nå er jeg lei så blir nok byttet ut til våren. Så går som regel lei bilene mine etter ca 1 års tid. Dette vil nok endre seg når jeg kjøper nyere biler som ikke føles så "oppbrukt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Også har man jo de som ikke bytter bil.. de som bare samler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 4 biler på snart 4 år Nå er nåværende bil tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Har bytta bil ca hver 2mnd men det er fordi jeg liker og ha noe og henge finga i og fordi jeg alltid har hatt lyst på noe som går bedre... Kan nevne at jeg har hatt 2stk golf 2 , 5 stk volvo 240, 1stk volvo 740, 1stk volvo 360, 1stk 520 og er på min andre e30 nå må beholde denne en stund da og jeg har akkurat hatt lappen i 2 år og er 20år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 hadde min første bil (opel) i 2 år men kjøpte ny etter 1,5år så bror min fikk låne den et halt år. så en bmw 525ia i 2år har hatt et m5 prosjekt siden mai 08 og kjøpte e46 320 i nov 08 m5en og 320en har jeg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå