Andreas1 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Ja, OGSÅ?? CAPS-LOCK'EN DIN STÅR PÅ... Jeg lurte bare på om vanlig M3 hadde vanlig baksete (2+3), men det svarte da MortenK at de da ikke hadde, + tilleggsinformasjonen at alle coupeer er 2+2.
|Andreas| Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Så på bildene i annonsen og stusset over en liten ting. Er CSL 2+2 seter? Er standard M3 også 2+2 eller er det vanlig baksete i den? Vanlig M3 har sitteplass i midten, det ser slik ut, noe alle E46 Couper har.
hagenisse Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Noen som sa vinterbil? Det er i NSK tøffingene er (selv om første også er medlem her).
jonr- Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15673191er jo fremdeles e30' m3 som ikke er vinterkjørt men gjøken her kjører en csl utgave på vinteren her var det mange for/og imot meninger, men velger å svare på din. Greit at du bemerker dette, men måten du legger det fram på syns jeg blir feil. Han er nok ingen gjøk, selv om hadde valgt å bruke bilen sin på vinteren. At de med porscher, ferrari, lambo osv bruker bilen på vinterstid er fullt opp til den enkelte. At sommeren er sunnere for bilen enn vinter, er opplagt, men jeg skjønner at (noen) lykkelige ferrari eiere ikke orker å la bilen stå å kjede seg halve året. For noen så er bilen til for å brukes (hele året) og de som ikke deler samme syn må bare respektere dette:) apropo vinter. Jeg drømte faktisk her forleden at jeg vant en unormal høy sum på lotto. Jeg startet et firma som la varmekabler under alle asfalterte veier. Og vips så var alle veier tørre og snøfrie hele året i det ganske land.. herlig drøm..
Galro Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Har du ikke planer om å bruke bilen, virker det som et pussig valg av motor og drivlinje. Det finnes lite som er bedre enn se en sports-/super-bil på snøbelagte veier, og det er da ganske naturlig at grener som Vintage Rally ser ut til å gagne mer og mer popularitet. Angående gamle biler som kjører rally, bringer denne filmene smilet frem: http://www.youtube.com/watch?v=7WVmHt9m ... playnext=1
Lars89 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg er, sikkert i motsetning til mange andre her inne ikke spesielt redd for bilen min og hadde jeg hatt nok penger (lett å si ) hadde jeg ikke hatt noe problem med å bruke f.eks en Lamborghini eller Porsche på vinteren. At folk som bruker mye tid og penger på å pusse opp bilene sine har en vinterbil har jeg 0 problemer med, men en standardbil som en M3 (eller Ferrari) faktisk er så er jeg ikke problemet så lenge man er flink til å vaske å polere... BIL ER TIL FOR Å BRUKES!
B3KK15 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 16" ispigg på den csl'n fyfaan å morro man skulle hatt
Kjennern Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 hehehe hadde jeg aldri trudd jeg skulle fått sett.....
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg ser ikke problemet.. Kjører man på en saltet vei.. Ja, så vask den etterpå da.. Verre er det ikke.. Ja, og hvis du drar den her opp på de oversaltede veiene Hallingdal, så må jeg bare beklage og informere at det ikke finnes en eneste selvvaskehall i hele Hallingdal (om du ser bort fra statoilstasjonen i Hol som er 2 mil unna Geilo og 7 mil unna Hemsedal, så på veien tilbake igjen på hytta er bilen din mer møkkete enn den var før du vasket den.. Men er det ikke bare da å vente til du kommer hjem igjen med å vaske den? Saltet ødelegger ikke bilen på null komma niks.. Da hadde jo min 2008 520dAT og 1998 535iA vært på skaphaugen for lenge siden.. Ja jeg får dra frem hageslangen i -20 gjennom hele de 6-7 månedene vinteren varer her.. Og her er det liksom KALDT altså, ikke bare litt mindre varmt.. Dere har skikkelig godt av litt norsk vinter nedi der også, med alle problemer det medfører.. Nå kan ikke jeg uttale meg om hvor du bor, men du har tydlighvis ikke vært her nede denne vinteren. Jeg er riktignok heldig som har et stort inneanlegg hvor jeg kan vaske og polere bilen 24/7, men så vidt jeg vet finns det vel noen vaskehaller/børsteløse/børste vask litt lenger nord for Lillestrøm også..
Thomaz Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Hehe ... Lamborgihini med skiboks ja Har lyst på S6 v8 som vinterbil jeg.. Broder`n har kjøpt det å maken til grep på vinterføre med Hakka dekk med firkantpigg !!
Galro Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Bildene under viser at det fantes enkelte sjeler med sans for en god vinterbil i gamledager og.
S.Arnesen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Galro, på tide å oppdatere bildedatabasen din tror jeg... hehe
Fredrik Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Min tidligere Porsche 911 Coupé på Tryvann i Oslo Min tidligere Porsche 928 S på Holmenkollen i Oslo Min tidligere E36 323i i Århus/Danmark Min nåværende E46 318d Touring i Århus/Danmark
Fredrik Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Galro, på tide å oppdatere bildedatabasen din tror jeg... hehe Que ?... er du klar over hva slags klassikere som vises på bildene ?... spesielt bilde nr. 1 er utrolig kult...
morteym Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15673191er jo fremdeles e30' m3 som ikke er vinterkjørt men gjøken her kjører en csl utgave på vinteren Kjente jeg ble provosert av dette tulleinnlegget. Det er altså ikke farlig å kjøre en bil på vinteren så lenge den ikke får salt på seg. Snø i seg selv er ikke så ille. Selv kjører jeg svært lite, men har vært ute et par ganger med M3n, og da har jeg spylt den når jeg har kommet hjem. Hadde riktignok dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå