Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det sto en helt ny M3 langs bygget også. Sølvfarget og så fortsatt skamskitten ut. Hehe. Tror ikke eieren hadde likt om jeg tok bilde av den sånn [emoji14]

Det er nok den ene selgeren sin og brukes nok daglig. Han hentet den ut rett før jul hvis jeg ikke tar helt feil

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en grisekul spotting i dag, men rakk ikke bilde...

Sluret i kø i Oslo sentrum kl 17 - mørkt, tett snøvær og 13 minusgrader...Også møtte jeg en kar i en gammel Fiat 600 lik den på vedlagte bildet i Parkveien rett ved den amerikanske ambassaden. Over gjennomsnittet Fiat-entusiast vil jeg tro...Helt sjef.

post-47117-0-65114900-1452198626_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Kan det ha vært denne? Denne møtte jeg i Oslo i fjor vinter. Det kan umulig være så mange røde Fiat 600 som kjøres gjennom vinteren i Oslo.

 

35964257.71b45530.1024.jpg
1955 Fiat 600 par Fredrik, on ipernity

 

35964253.0d554c0c.1024.jpg
1955 Fiat 600 par Fredrik, on ipernity

 

35964265.d6f9f181.1024.jpg
1955 Fiat 600 par Fredrik, on ipernity

Endret av Galro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tysker og to pusekatter.

 

Audi TT RS kjørt av en eldre mann. :)

 

IMG_8938_zpswrbxifub.jpg

 

Jaguar XKR. Tror det er første gang jeg ser en slik her til lands. Beklager det totalt ubrukelige bildet.

 

IMG_8946_zpsk0hkuy8x.jpg

 

...så en Jaguar XJ L. Denne stod plutselig utenfor hos naboen tidligere i dag. :roll: Jeg tviler på det kryr av disse rundtom, jeg kan ihvertfall ikke huske å ha sett en.

 

IMG_8956_zpsxsk7rm5t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt bom ut med at eksospottene er trukket såpass langt innafor diffuseren :/

De står nå kant i kant med diffuser, bare at de er sorte som gir synsbedrag :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har stått der de 3 siste dagene, gjør den vell nesten kvalifisert til å kalles jetfly med egen hangarplass. Men ja heftig bil, og høy sikle faktor! :)

Høy siklefaktor - absolutt. Det er jo ingen vanlig AMG heller, for Mansory har hatt en finger med i spillet[emoji6]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy siklefaktor - absolutt. Det er jo ingen vanlig AMG heller, for Mansory har hatt en finger med i spillet[emoji6]

Nei det er en ordentlig rå kreasjon. Er ikke ofte man ser noe fra Mansory her i Norge. Så er godt vi har slike som Stordalen som kan bidra til at vi får en litt mindre kjedelig bilpark. Er ikke alt som kommer fra Mansory som er like pent som denne, har alltid synes at Mansory har vært litt "Rice" for de rike. Denne S63 er derimot en fornøyelse å se på.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...