Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spottet BMW Norge sin M6 Cran coupe, vell den er ikke dems lenger etter et hardt møte med en traktor som bedførte at bilen er nå kondemnert. 

Skrevet

Han holder til i nabobygget hvor jeg jobber på Bryne. Kan være han sitter å leser her inne. Ikke vet jeg :)

Veldig pen bil ihvertfall.  Kjekt med litt Alpinastyla BMWer mellom alle M-Techene.

Alpina er fint, men det er en E61 i Elverum med AC styling. Klarer ikke bestemme meg om jeg synes den er pen eller stygg som faen... :P

Skrevet

Spotta en E30M3 & M6 på like ved letohallen i stad, fikk ikke tatt bilde, men så sepang bronze ish ut den M3'n.. :) 

Skrevet

Så denne, en splitter ny A8 4,2 TDI. Eierne hadde ikke bare parkert på elbil parkering, han tok likegodt to plasser også :P

post-47692-0-28970000-1400342563_thumb.j

God gammel Mercedes varebil

post-47692-0-00315500-1400342646_thumb.j

E46 M3 Touring i ett overfylt parkeringshus i dag :)

post-47692-0-43890100-1400342715_thumb.j

Men den beste spottingen har jeg ikke bilde av, men as we speak så står det en grå Ferrari FF i oppkjørselen hos naboen her. Men hele slekta ser ut til å sitte på terrassen der så jeg tørr ikke gå å ta bilde ;)

Skrevet

Ny a8 4.2 = råd til å betale bot for å ha moro av at ett elbilhue ikke kommer seg hjem igjen ;) innerst inne håper jeg nesten det er grunnen til at han står som han står, det hadde vært litt "hovent" :)

Skrevet

Huseierns Arctic truck Toyota.

De er gromme as.

9FB17FBE-AB38-42AC-B13C-44385F646D04.jpg

Kjørt den tidligere versjonen og den versjonen som du har bilde av, og man sitter så høyt og kommer frem overalt uansett vær! ^^

Skrevet

Lurer på hvem som blir første til å spotte m3, m4 og 4 gc. De er alle på norske skilt nå...

Er det BMW Norge biler eller er det faktisk kundebiler? :)

Skrevet

Lurer på hvem som blir første til å spotte m3, m4 og 4 gc. De er alle på norske skilt nå...

Bavaria sa 4GC blir levert mot slutten av juli til de første kundene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...