ahj Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Spottet BMW Norge sin M6 Cran coupe, vell den er ikke dems lenger etter et hardt møte med en traktor som bedførte at bilen er nå kondemnert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Så en Porsche Macan S i dag. Visste ikke den hadde kommet engang. Snerten sak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Kom for noen mnd siden grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Han holder til i nabobygget hvor jeg jobber på Bryne. Kan være han sitter å leser her inne. Ikke vet jeg Veldig pen bil ihvertfall. Kjekt med litt Alpinastyla BMWer mellom alle M-Techene. Alpina er fint, men det er en E61 i Elverum med AC styling. Klarer ikke bestemme meg om jeg synes den er pen eller stygg som faen... APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Så min aller første mercedes SLR i dag! Var ved Ullevål stadion rundt 14:30 tiden. Fy søren for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Spotta en E30M3 & M6 på like ved letohallen i stad, fikk ikke tatt bilde, men så sepang bronze ish ut den M3'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Så denne, en splitter ny A8 4,2 TDI. Eierne hadde ikke bare parkert på elbil parkering, han tok likegodt to plasser også God gammel Mercedes varebil E46 M3 Touring i ett overfylt parkeringshus i dag Men den beste spottingen har jeg ikke bilde av, men as we speak så står det en grå Ferrari FF i oppkjørselen hos naboen her. Men hele slekta ser ut til å sitte på terrassen der så jeg tørr ikke gå å ta bilde Bimmer fan og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Ny a8 4.2 = råd til å betale bot for å ha moro av at ett elbilhue ikke kommer seg hjem igjen innerst inne håper jeg nesten det er grunnen til at han står som han står, det hadde vært litt "hovent" Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Stod parkert ved siden av en fin rød e46 M3 i Tønsberg idag med min egen M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Huseierns Arctic truck Toyota. De er gromme as. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Huseierns Arctic truck Toyota. De er gromme as. Kjørt den tidligere versjonen og den versjonen som du har bilde av, og man sitter så høyt og kommer frem overalt uansett vær! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Lurer på hvem som blir første til å spotte m3, m4 og 4 gc. De er alle på norske skilt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Spotta en 03 SL 55 AMG i går. Buldret fint, men endte 1-0 og mye tommel opp til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Lurer på hvem som blir første til å spotte m3, m4 og 4 gc. De er alle på norske skilt nå... Er det BMW Norge biler eller er det faktisk kundebiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Lurer på hvem som blir første til å spotte m3, m4 og 4 gc. De er alle på norske skilt nå...Bavaria sa 4GC blir levert mot slutten av juli til de første kundene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå