Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

914 er altså bare helt rå biler. Var en av favorittbilene i Forza 3, dog med 911 turbo maskin av et slag. Skikkelig villbass. :D

Eieren hadde en 914/6 løpsbil som han solgte i fjor, morsom liten sak som han tok ned til Nurburgring før den ble solgt.

Wicky: Bildet er faktisk gammelt, plukka det fra hjemmesida hans. Men ja, det ser akkurat slik ut her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart Tesla, sølv Elise S1, hvit 599 med svarte felger, pen haug med AMG- S-line- og M-styla biler i alle former, håndfull vintage 911er (pre-964), rød V8 Vantage, svart C 63 AMG (nyeste typen, interiøret var helt rått), beige Fiat 500 (gamle typen), svart NSX NA1, svart Jaguar XK R Roadster, en knøtt og eldgammel jeep lignende sak fra VW i militærfarge (brun/beige aktig) og en driiiitliten svart Austin Healy cab (sykt hvor små de sportsbilene var før i tiden, jeg er 173 høy og ville følt at den var for trang).

Jupp, sommern er her i Oslo. Sorry, ingen bilder denne gangen, liker å nyte bilen når jeg spotter en, enn å rote med mobilkamera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotta denne i kveld:

xgk2th7ory5vcxd9hev3.jpg

Porsche 914/4

Nydelig... flott natur og to flotte biler... 8)

Porsche 914/6 er jo absolutt en morsom modell. Den har Porsches egen boxersekser på 1991 cm3 som yter 110 HK... midtmontert selvfølgelig. Bilen veier imidlertid ikke mer enn 940 Kg og 0-100 Km/t klarer den derfor på respektable 8,5 sekunder. Ikke dårlig for en over 30 år gammel innstegsmodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en driiiitliten svart Austin Healy cab (sykt hvor små de sportsbilene var før i tiden, jeg er 173 høy og ville følt at den var for trang).

:)

Funker fett for meg, og jeg er 188 høy, når du først kommer ned er det helt greit, så lenge taket er av. Med taket på blir det for klaustrofobisk der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...