Fredrik Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Nürburg... er vel mer sentraleuropa enn nordeuropa... nesten på høyde med Frankfurt am Main og Paris... http://maps.google.com/maps?q=50.342222 ... =5&vpsrc=6
Yngvejos Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Det har du helt rett i, men det er likevel ikke lange kjøreturen dit.
Fredrik Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Det har du helt rett i, men det er likevel ikke lange kjøreturen dit. Sant nok... heldigvis...
Evenol Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Spotta en rød E30 M-Tech rett bortafor Aker Brygge for 30 min siden ca. Så pen ut!
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 En kompis av meg fant denne mens han var på jobb i ei nabobygd, noen som kan fortelle meg hva det er? Fantes ikke noen merker på bilen sa han. Edit: da har jeg funnet ut både hvilken bil det er, og hvem som eide den mens den ennå var i bruk
Kny Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Noen spottinger i den siste mnd. Kamelonlakkert E46 M3 (ligger tråd om den på forumet har jeg sett) Camaro SS transformers edition "bumblebee", faren til en kamerat som tok den inn fra USA, sinnsykt grom bil! Setene og midtarmlenet har transformerslogoer sydd inn fra fabrikk pluss annet småsnaks! Et par amerikanere som eies av faren til samme kameraten, legg merke til skiltet på den røde Står selvfølgelig en V8 i den med 510 hk ;D
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Nei var prøveskilt på den...men ser ut til at det er "gult" skilt på den nå plutselig
N.E.W. Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 En gammel MB Pagode i tåkehavet på vei hjem fra BMW-treff på Frognerseteren
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Den traff jeg på også...dro vel 5min etter deg i guess...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 En kompis av meg fant denne mens han var på jobb i ei nabobygd, noen som kan fortelle meg hva det er?Fantes ikke noen merker på bilen sa han. http://images.bimmers.no/files/hdgwhyso0yxz75z6ircx.jpg[/img http://images.bimmers.no/files/zpwvu9u1uzsqehrgkjl0.jpg[/img Edit] Men hva med å fortelle oss andre hva det er for noe. Jeg har ikke peiling og kjenner et snev av nysgjerrighet her jeg sitter
bmw-E30 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 En kompis av meg fant denne mens han var på jobb i ei nabobygd, noen som kan fortelle meg hva det er?Fantes ikke noen merker på bilen sa han. Edit: da har jeg funnet ut både hvilken bil det er, og hvem som eide den mens den ennå var i bruk Faren til en kompis av meg har en sånn stående i garasjen, som han skal begynne å pusse opp Dog i pitte litt bedre stand enn denne.
knut_olestad Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Det er en Skoda 1201, bygget mellom 1954-61 1.2 liter på illsinte 45 hk
knut_olestad Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 En gammel MB Pagode i tåkehavet på vei hjem fra BMW-treff på Frognerseteren Silent hill..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå