Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hvit 430 Scuderia med CF biter over alt, stod på P-plassen på Elkjøp Megastore Ullevål @ 17:30 i dag. Jeg bare... Er det en? Er det virkelig en...? "FY FAEN SCUDERIA MIDT PÅ VINTERN! HAN ER HELTEN MIN!" Heftig, heftig. Går rett og slett ikke ann å skille seg ut i dette landet mer. Alle har en Ferrari. Har ikke samme lyst på merket nå som tidligere.

Er jo en her som kjører 458 Italia vintern igjennom, men så er det ikke noe snø heller her da! Lurer på åssen fokus Ferrari har på rustbeskyttelse :)

Hva betyr forøvrig CF biter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en BMW 640i utenfor Biltema i Ålesund idag, meget pen bil som jeg aldri har sett in real life før. Eldre par som kjørte.

I det jeg skulle sette meg i bilen etter å ha tatt bildet så så jeg at et 3 ungdommer parkerte i en svart E34, så ut som de likte 640'n de også :)

sameshitcopy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en sølvmet E36 Coupé med LM reps på Ring 3 i dag.

Jeg la meg inn til sida, ha kjørte forbi og hilste. Jeg kjørte opp på siden hans igjen og viste tommel opp, og fikk da tommelen tilbake.

Morsom episode som jeg ikke hadde fått oppleve med en Prius for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en BMW 640i utenfor Biltema i Ålesund idag, meget pen bil som jeg aldri har sett in real life før. Eldre par som kjørte.

I det jeg skulle sette meg i bilen etter å ha tatt bildet så så jeg at et 3 ungdommer parkerte i en svart E34, så ut som de likte 640'n de også :)

sameshitcopy.jpg

Er en slik en i sølv eller hvit i utstillingsvinduet hos Bavaria på Hasle i Oslo... Ser 10x bedre ut enn på bilder. Hvis de lager 4-dørs utgaven som CLS/A7 konkurrent så vil den BMWen bli blant de aller fineste de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...