Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

skulle legge om til sommerhjul på jaguaren idag... bor og jobber i sentrum..kommer snøen så får jeg heller la bilen stå...

men vinterdekka hjalp godt istad... fikk god sleng på bilen med to kontraer... jaguaren er iallefall lett å håndtere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes dessverre nok av idioter som tror de kan slenge på sommerhjulene etter to dager med litt mildvær, selv om vi enda ikke er kommet til mars... Hjelper ikke med fete sommerfelger hvis bilen er knust. ;)

Har man lyst, har man lov. :) Triller rundt på sommerhjul selv om dagen. Blir det frost er det ikke værre enn å ta taxi til/fra jobb. ;)

Er jeg en idiot fordi jeg velger det alternativet som gir meg best grep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterdekka mine slet veldig på de tørre og fine veiene på vei hjem fra jobb tidligere. Hadde ca 3000 rpm i en sving (oppover mot akselerasjonsfelt til motorvei), merka det var litt ustødig grep så jeg dro den opp til 4,5k rpm, fikk skikkelig slædd på tørt føre :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

space, Bjerregårdsgate? Du har VikenFibernett tilknytning du da? Fornøyd?

Off topic, men nei, har get. Tipper det er lagt sammen med det nye fjernvarmeanlegget? Skal koble oss på det i løpet av året tror jeg.

Forøvrig veldig fornøyd med get :)

Back to topic alle sammen :)

På lørdag så jeg en strøken grønn metallic E12 528i på nedre Grunerløkka i Oslo.

Gul folie på alle lyktene fremme, og alpinafelger. Skinnende ren. Kunne se ut som pakistaner bak rattet.

Nydelig bil! Fikk tatt et bilde, men det gikk selvfølgelig noen rett forran fronten på den, og så kjørte han avgårde før jeg fikk knipset et bilde til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...