Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke helt min bolle med juice, men sikkert noen som liker denne looken. ;)

a22oalkiv57bos1weo8a.jpg

Dette er kanskje vanlig i Osloområdet?

Ikke vanlig i Oslo nei. Tror slikt oftere blir kjørt av bola bygdetullinger, enn pakistanske gangstere :P uten å tråkke noen på tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min bolle med juice, men sikkert noen som liker denne looken. ;)

a22oalkiv57bos1weo8a.jpg

Dette er kanskje vanlig i Osloområdet?

Ikke vanlig i Oslo nei. Tror slikt oftere blir kjørt av bola bygdetullinger, enn pakistanske gangstere :P uten å tråkke noen på tærne.

Grei sak dette hvis man er fra bygda (hvilket jeg heller vil være enn fra Oslo idag)... Hummer H2 (mrk.II) har tross alt en V8 på 6,2 liter som yter 393 HK og 563 Nm. Det er ikke mye som stopper denne doningen når den først har fått litt fart på... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spottinger jeg har hatt i det siste ;)

Såklart var det umulig å få fokus på bilen mens jeg kjørte forbi, men anyways, den fargen var bare ekstrem :S

IMAGE_1BB6B989-FA81-4A7A-90F5-6B310DD9A17F.JPG

knall neon blank grønn?! denne var til salgs for litt siden på finn...helt ekstrem farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Mener å huske at det stemmer overens!

Da er det i såfall min gamlebil :)

Gromt! Blir behandlet veldig pent, og den ser meget bra ut. Så lever i beste velgående :) Får prøve å ta et bilde en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei sak dette hvis man er fra bygda (hvilket jeg heller vil være enn fra Oslo idag)... Hummer H2 (mrk.II) har tross alt en V8 på 6,2 liter som yter 393 HK og 563 Nm. Det er ikke mye som stopper denne doningen NÅR den først har fått litt fart på... 8

Ja.. den tid den sorg, 3t på 393hk er ikke akk fartsmaskin, men en fantastisk låve hvis du har veisperring forran, eller vil forsikre deg om at du dreper den du fronter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...