SigurdE36 Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Ikke helt min bolle med juice, men sikkert noen som liker denne looken. Dette er kanskje vanlig i Osloområdet? Ikke vanlig i Oslo nei. Tror slikt oftere blir kjørt av bola bygdetullinger, enn pakistanske gangstere uten å tråkke noen på tærne.
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hehe, har aldri sett slikt på bygda, men har sett noe tilsvarende i Bodø en gang i tiden.
wicky124 Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Som regel bola bygdetullinger ja...stanere cruiser sjuere
Tzunami Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Noen spottinger jeg har hatt i det siste Såklart var det umulig å få fokus på bilen mens jeg kjørte forbi, men anyways, den fargen var bare ekstrem :S
SigurdE36 Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Den jalla c-klassen som står oppe på Lambertseter må jo ha noe nekt forstilling, ligger jo helt nede på høyresiden. Tenkte på å ta bilde av den selv, å legge ut her
Tzunami Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Ser sånn ut ja, lavere på høyresiden enn venstre til tross for at han har knust leppa
Fredrik Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Ikke helt min bolle med juice, men sikkert noen som liker denne looken. Dette er kanskje vanlig i Osloområdet? Ikke vanlig i Oslo nei. Tror slikt oftere blir kjørt av bola bygdetullinger, enn pakistanske gangstere uten å tråkke noen på tærne. Grei sak dette hvis man er fra bygda (hvilket jeg heller vil være enn fra Oslo idag)... Hummer H2 (mrk.II) har tross alt en V8 på 6,2 liter som yter 393 HK og 563 Nm. Det er ikke mye som stopper denne doningen når den først har fått litt fart på...
Tzunami Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Den er satan så gøy å kjøre også! prøvde en for en tid tilbake, fy for en kickdown!
Larsinnj Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Går mere i 'Lux, King Crab og Patrol her i bygda vertfall.. Hiluxen på bildet er min, etter jeg monterte litt større hjul og felger med rimelig feit kant!
wicky124 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Noen spottinger jeg har hatt i det siste Såklart var det umulig å få fokus på bilen mens jeg kjørte forbi, men anyways, den fargen var bare ekstrem :S knall neon blank grønn?! denne var til salgs for litt siden på finn...helt ekstrem farge...
-Roger- Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Hmm.. Mener å huske at det stemmer overens! Da er det i såfall min gamlebil
M|Fjeld Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Hmm.. Mener å huske at det stemmer overens! Da er det i såfall min gamlebil Gromt! Blir behandlet veldig pent, og den ser meget bra ut. Så lever i beste velgående Får prøve å ta et bilde en dag
ls44mm Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Grei sak dette hvis man er fra bygda (hvilket jeg heller vil være enn fra Oslo idag)... Hummer H2 (mrk.II) har tross alt en V8 på 6,2 liter som yter 393 HK og 563 Nm. Det er ikke mye som stopper denne doningen NÅR den først har fått litt fart på... 8 Ja.. den tid den sorg, 3t på 393hk er ikke akk fartsmaskin, men en fantastisk låve hvis du har veisperring forran, eller vil forsikre deg om at du dreper den du fronter med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå