Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk sjekket ut denne her nærmere i dag!

72F79B8A-898C-4573-B8EF-261F62A13225.JPG

D07A9D90-77D1-4E5E-9D4C-516657D1C6E7.JPG

Større felger, senk og noen spacere, så ser denne fin ut! (+ soting av baklykter. chrome = grøss)) Interiøret var ikke så verst heller (sett gjennom vinduet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja GT86 er vel den eneste Japanske bilen jeg kunne hatt, den ser utrolig bra ut og koster faktisk ikke allverden. MEN blir det sånn at den om 10 år blir å finne på diverse gatebil treff med diverse harry styling så vil jeg ikke ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja GT86 er vel den eneste Japanske bilen jeg kunne hatt, den ser utrolig bra ut og koster faktisk ikke allverden. MEN blir det sånn at den om 10 år blir å finne på diverse gatebil treff med diverse harry styling så vil jeg ikke ha den.

Du vil ikke ha den, fordi ANDRE ødelegger sin egen bil? Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja GT86 er vel den eneste Japanske bilen jeg kunne hatt, den ser utrolig bra ut og koster faktisk ikke allverden. MEN blir det sånn at den om 10 år blir å finne på diverse gatebil treff med diverse harry styling så vil jeg ikke ha den.

Du vil ikke ha den, fordi ANDRE ødelegger sin egen bil? Latterlig.

Vi er alle forskjellige uten at vi er latterlige av den grunn [-X Nå som du snart blir far å greier så synes jeg du bør være såpass moden at du holder sånne småteite kommentarer for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja GT86 er vel den eneste Japanske bilen jeg kunne hatt, den ser utrolig bra ut og koster faktisk ikke allverden. MEN blir det sånn at den om 10 år blir å finne på diverse gatebil treff med diverse harry styling så vil jeg ikke ha den.

Du vil ikke ha den, fordi ANDRE ødelegger sin egen bil? Latterlig.

Vi er alle forskjellige uten at vi er latterlige av den grunn [-X Nå som du snart blir far å greier så synes jeg du bør være såpass moden at du holder sånne småteite kommentarer for deg selv!

http://c.wrzuta.pl/wi17634/62dc71660017 ... 4_wiooocha

Ser vi en 520ia på finn.no snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90: Jeg siterer "Hva er det med deg...? Tåler du ikke kritikk så bør du holde deg vekk fra å skrive på offentlige forum."

Skrevet av deg i "1M på finn" tråden.

Så nå sier du deg imot. Jeg kom med min mening. Og at jeg snart blir far har vel ingenting å si? Om du ikke mener jeg er moden, så er vel det noe du står for, og jeg driter langt i.

"Krangelen" avsluttet fra min side. Ville bare poengtere hvor dumt utsagnet ditt var.

Så nå skal alle selge bilene sine, fordi noen har dårlig smak :D

EDIT: RS-heggem: <3 Bro-love-through-internet-for-finding-that-picture. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...