Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen bilder, men er det noen som kjenner til en blå e34 med sølv nederst på fangere og kanaler i Skjønnhaug/ Trøgstad? Står helt inntil veien rett over veien for hot shop og shell i utkanten av sentrum. Ser veldig ut som M5, men da er den isåfall ombygget. Sykt grom på avstand iallefall!

Skrevet
Nissan bluebird ///m

[ Bilde ]

Lurer litt på hva folk tenker når de setter ///M merker på bilene sine jeg? Spesielt når det ikke er en bmw engang.

Skrevet
Lå bak en lyseblå E39 M5 i karmsundgaten i Haugesund i dag, fy faaaen så nydelig :D Den var strøken, fikk ikke tatt bilde desverre. Hadde DJ skilter.

Denne?

de46abee.jpg

Skrevet

Spotta den saken her en god stund tilbake på E6 på vei nordover nesten ved Hamar. Noen som vet hva det er?

5h9zf6lxf9z01xbvl5r2.jpg

Skrevet
Lå bak en lyseblå E39 M5 i karmsundgaten i Haugesund i dag, fy faaaen så nydelig :D Den var strøken, fikk ikke tatt bilde desverre. Hadde DJ skilter.

Denne?

[ Bilde ]

Stemmer :) Den var nyshina og såg riktig så bra ut i sola i dag :)

Skrevet

Sett denne jeg og. Synes faktisk den var på grensen til kjedelig forfra. Og de 3 eksostutene var jo på grensen til harry. Sorry Lexus, dere kan nok bedre...

Skrevet
Nissan bluebird ///m

[ Bilde ]

Lurer litt på hva folk tenker når de setter ///M merker på bilene sine jeg? Spesielt når det ikke er en bmw engang.

Det lurer jeg også på. Selv tenker jeg at ///M merket bak på bagasjeluka er forbeholdt originale ///M biler (1M, M3, M5 osv), men samtidig mener jeg at det burde være "lov" bakpå en vanlig BMW når den for eksempel har full original M-sport pakke osv. Audi har jo f.eks S-line merke på dørlista bak. BMW har vel ingen emblemer synlig på utsiden av bilen som understreker at det er M-sport pakke på den. Selvom dette er enkelt å se for de fleste her inne ;)

Så en svart E60 innpå her med ///M merke og det passa veldig fint syns jeg. Denne hadde vel full M pakke om jeg ikke husker feil. Husker ikke hvilken tråd desverre.

Skrevet
Sett denne jeg og. Synes faktisk den var på grensen til kjedelig forfra. Og de 3 eksostutene var jo på grensen til harry. Sorry Lexus, dere kan nok bedre...

Lyden er rå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...