Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Testarossa og F40 ble vel aldri designet for å være vakre..de skulle flexe muskler overfor porsche og de klarte de med glans... De er estetisk vakre...form før funksjon!

Du mener sikkert funksjon før form. Få biler, om noen, er mer teknisk fokuserte enn nettopp F40. Når dette er sagt kan man selvfølgelig mene at F40 er en vakker bil. Jeg synes imidlertid at forgjengeren 288 GTO er mer elegant, men ikke like imponerende.

N.E.W: Artige nerdfacts du kommer med... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Californian ser grusom ut, stygg bil!

Ser grusom ut?? Har du sett den live?

Største problemet med designet til California er at den er alt for høy. Klaringen mellom dekk og hjulbue, særlig foran er ekstrem. Må vel nesten opp på 4x4 biler for tilsvarende klaring. En lav California ser griselekker ut og for å få den looken er det bare å skru litt på det høydejusterbare understellet, som alle nyere Ferrarier har :D

8m3y77gxjwbrntojlzcu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En original California ser i mine øyne grusom ut ja, og jeg har sett flere av dem live ;)

Største problemet med designet til California er at den er alt for høy. Klaringen mellom dekk og hjulbue, særlig foran er ekstrem.
Som du nevner selv er den alt for høy og klaringen mellom dekk og hjulbue er enorm, noe som ikke hører hjemme på denne typen bil!

Men får bilen riktig med senk og felger så blir det fort noe annet, da blir bilen veldig riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt må senkes for å se bra ut :)

Da har dere misforstått ett og annet :roll:

Enig... sjekk denne videoen... en nydelig bil forøvrig... :P

Om det var en video for å vise biler som var fine uten senk, så var jo den Thunderbirden rimelig lav da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...