wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 oi såpass...that i didnt know! Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Testarossa og F40 ble vel aldri designet for å være vakre..de skulle flexe muskler overfor porsche og de klarte de med glans... De er estetisk vakre...form før funksjon! Du mener sikkert funksjon før form. Få biler, om noen, er mer teknisk fokuserte enn nettopp F40. Når dette er sagt kan man selvfølgelig mene at F40 er en vakker bil. Jeg synes imidlertid at forgjengeren 288 GTO er mer elegant, men ikke like imponerende. N.E.W: Artige nerdfacts du kommer med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Californian ser grusom ut, stygg bil! Ser grusom ut?? Har du sett den live? Største problemet med designet til California er at den er alt for høy. Klaringen mellom dekk og hjulbue, særlig foran er ekstrem. Må vel nesten opp på 4x4 biler for tilsvarende klaring. En lav California ser griselekker ut og for å få den looken er det bare å skru litt på det høydejusterbare understellet, som alle nyere Ferrarier har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 En original California ser i mine øyne grusom ut ja, og jeg har sett flere av dem live Største problemet med designet til California er at den er alt for høy. Klaringen mellom dekk og hjulbue, særlig foran er ekstrem.Som du nevner selv er den alt for høy og klaringen mellom dekk og hjulbue er enorm, noe som ikke hører hjemme på denne typen bil!Men får bilen riktig med senk og felger så blir det fort noe annet, da blir bilen veldig riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Å senke en Ferrari er vel som å bruke bæsj som Shampoo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Jeg ville heller senket en Ferrari. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Alt må senkes for å se bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Alt må senkes for å se bra ut Enig i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Spotta en passe dyr bil utenfor europris nå i dag.. andre gang jeg ser panamera i bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Alt må senkes for å se bra ut Da har dere misforstått ett og annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Alt må senkes for å se bra ut Da har dere misforstått ett og annet Enig... sjekk denne videoen... en nydelig bil forøvrig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Har ikke misforstått noen ting jeg Men så lenge det ikke er SUV,er eller offroad biler etc, så er bilene MYE finere når de ikke har 10 cm imellom dekk og hjulbue Just sayin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Alt må senkes for å se bra ut Da har dere misforstått ett og annet Enig... sjekk denne videoen... en nydelig bil forøvrig... Om det var en video for å vise biler som var fine uten senk, så var jo den Thunderbirden rimelig lav da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 En jeg kjenner har en leilighet på 122kvm.Bilder/spottings i denne tråden. Tulletråden er stedet for samtaler som det her. +1 xD Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Enig... sjekk denne videoen... en nydelig bil forøvrig... LEKKER!! Men likte best fra 11.05 og ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå