Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det finnes litt forskjellig slikt når det gjelder Mercedes, og så lenge linjene er noenlunde like så synes jeg ikke det ser så aller verst ut. En nabo av søsteren min hadde en W124 cab med CLK-front for endel år siden, det så igrunn ganske bra ut.

Dessverre finnes det mindre vellykkede ombygginger også. I bergensdistriktet(?) går det en SL (R129) med R230-karosseri, det ser mildt sagt ikke bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Marco Reklame Porschen hver dag siden han jobber i samme bygg som meg :) Det er ikke sjeldent at det står noe annet gromt utenfor der heller.

Som for eksempel denne? Kjørte den fra Billingstad til Marco idag :mrgreen:

c8zs6flw43sdko7uszw5.jpg

3h0w6uf28zkbzujbjeod.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Marco Reklame Porschen hver dag siden han jobber i samme bygg som meg :) Det er ikke sjeldent at det står noe annet gromt utenfor der heller.

Som for eksempel denne? Kjørte den fra Billingstad til Marco idag :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

1) At du tør!

2) Instrumentpanelet så uoversiktlig ut

3) Må være vanvittig rart å tenke på man kjører rundt i bil som er verdt et 8-sifret beløp, når man sitter bak rattet? Igjen; at du tør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Marco Reklame Porschen hver dag siden han jobber i samme bygg som meg :) Det er ikke sjeldent at det står noe annet gromt utenfor der heller.

Som for eksempel denne? Kjørte den fra Billingstad til Marco idag :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Heldiggris! Tøft å cruise rundt i en sånn en. :D

Føler meg heldig på sånne dager ja :D Får en smule med oppmerksomhet ja, folk vrir nakken av seg og filmer vilt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Marco Reklame Porschen hver dag siden han jobber i samme bygg som meg :) Det er ikke sjeldent at det står noe annet gromt utenfor der heller.

Som for eksempel denne? Kjørte den fra Billingstad til Marco idag :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

1) At du tør!

2) Instrumentpanelet så uoversiktlig ut

3) Må være vanvittig rart å tenke på man kjører rundt i bil som er verdt et 8-sifret beløp, når man sitter bak rattet? Igjen; at du tør!

1) Man sier ikke nei til dette tibudet

2) Ja, det er helt sikkert. Ubrukelig

3) Ja, tar det med ro når jeg kjører sånne biler, men er selvfølgelig redd for at andre skal kjøre på meg. Særlig på 4 felten, da dø-vinkelen med en så lav bil blir en ekstra utfordring.

Men super morro, helt syk lyd :mrgreen::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Man sier ikke nei til dette tibudet

2) Ja, det er helt sikkert. Ubrukelig

3) Ja, tar det med ro når jeg kjører sånne biler, men er selvfølgelig redd for at andre skal kjøre på meg. Særlig på 4 felten, da dø-vinkelen med en så lav bil blir en ekstra utfordring.

1) Å ja, hadde ikke takket nei akkurat :lol:

3) Ja, var det jeg mente. Den bilen der øker sikkert farten i det tåneglene vokser (stjal jeg et JC-sitat nå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det to bensintankmålere?

den ene tar over for den andre? :lol: reodor felgen style

Nå var det jo nettopp Il tempo gigante som var inspirasjonen til han som startet opp Koenigsegg :wink: Så der har du rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...