Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Du er bra tett om du handler denne bilen her, koster mer en vanlig Bensin SLS, er bittelitt dauere og har lavere toppfart :roll: Ikke holder den mange rundene rundt Nurburgring heller før du må stoppe å lade i fire timer....

At de i det hele tatt gidder, man må jo være like tett og pr kåt som Stordalen for å kjøpe slikt noe :P Men han slipper jo køen på vei til jobb og jaggu kan han ikke parkere gratis også gitt

Jeg syns det virker teit når de legger kunstig motorlyd på høytalerne i bilen, da er det bedre det er helt stille. Det er jo direkte barnslig, fullt på høyde med det gamle trikset med en papplate festet med en klesklype for å få lyd i sykkelen :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. På flere nivåer er dette konseptet rimelig håpløst. Nei... takke meg til analoge biler som i det minste gir en ekte og ærlig kjøreopplevelse. Dette er iallefall nøyaktig det folk faller for når de kjører en gammel klassiker. Ting faller naturlig på plass og gir seg ikke ut for å være annet enn det er... og når det er bra så er det virkelig bra... sjarmerende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mange AMG-er i Dubai. Bare i løpet av 15 minutter så jeg 3 av dem... Man ser alt fra S65 AMG til G55 og gamle E55...

Jeg MÅ få meg lyssterk objektiv for det er sykt mye bra på veiene her! Jeg er ganske sikker på at det ikke finnes større variasjon i bilmodeller noen andre steder i verden. Man ser Mini Countryman S, så en japansk bil med 1 liters motor, så en Fiat 500 Abarth, så et svært amerikansk flak av en bil, så noen nye muscle cars (Shelby Mustangs og Camaroer er populære), så en splitter ny Ferrari, så en M-tech E30, så en heisa amerikansk pickup, så en styla Camry (ja, faktisk), så en 316i E90 LCI (av alle ting!), så en Honda Accord Coupe med V6 og ca 300 hk, så en sen 80-talls Alfa Romeo sedan, så en Mercedes S600 fra 90-tallet og sånn fortsetter det bare. Man ser ALT slags biler her, helt vanvittig... Nissan GT-Rer, M5 F10er, hundrevis av Nissan 350Z, utallige Maseratier, Bentley Continental GT hvert 15. minutt... Har også sett flere RR Phantoms og Ghosts og et par Mulsanner av nyeste typen (aw my gawd for en bil). Spiller ingen rolle hva man har, man skiller seg aldri ut her...

Skal prøve å gjøre en innsats og få knipset noen bilder. Jeg er hvertfall dritglad for variasjonen, man ser så mye man aldri ellers ville sett med mindre man var i USA eller Japan...

Det jeg gadd/klarte å ta bilde av i dag... Utenfor Dubai Mall. Tok ikke bilder av horder med amcars (Camaroer, Mustanger osv - Mustang V6 koster forresten 160.000 kr. helt ny her...), en Gallardo, C6 Z06 Corvette og en R8 V10 Spyder. Er så deilig å se dem i mosjon så jeg prøver ikke å ta bilde engang ;)

Aventador (min 2. spottings)

12s6vq8kns8wwe3ve17o.jpg

RR Ghost

x2kbf3jmum68n4h3qmq6.jpg

Mer RR Ghost

nyuz9jmpbbu1iw0hu3xk.jpg

G63... Skjønner ikke hvorfor disse er populære her da araberne egentlig elsker det siste og beste... Har sikkert kultstatus i Midtøsten :)

dy7kabiu1yqpbxqvdr7q.jpg

Nye Continental GT

sixag0eugcg6op4cauu6.jpg

Kom i par...

i3lepk8i48ckuw6ojpl6.jpg

G65. Aldri sett en eneste x65 AMG bil i Norge, her florer det av dem...

yh2p0h9mnwz5c5fv16z5.jpg

Mulsanne (den 3. jeg har sett her - MYE heller Bentley enn RR!)

vy5ofd3mn5xfztf3jp9x.jpg

Stakkarsen stod bakerst :'(

dib3mtp0jyzg3iicn980.jpg

Inne på kjøpesenteret står det selvsagt også biler. M6 GC... Mama mia <3 <3

0h0mzqxashpyggpc8r2u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bra tett om du handler denne bilen her, koster mer en vanlig Bensin SLS, er bittelitt dauere og har lavere toppfart :roll: Ikke holder den mange rundene rundt Nurburgring heller før du må stoppe å lade i fire timer....

At de i det hele tatt gidder, man må jo være like tett og pr kåt som Stordalen for å kjøpe slikt noe :P Men han slipper jo køen på vei til jobb og jaggu kan han ikke parkere gratis også gitt

Tett og tett... Blant fiffen han henger med så scorer en slik elite-elbil sikkert høyt. Alle vi vet at han kunne kjøpt seg hundre av vanlige SLSene om han ønsket, men vanlig superbil er neppe ønsket - heller det å fremstå som ultrahipp (aka miljøvennlig image er inn som aldri før).

Sikkert den siste i Norge som bryr seg om Nurburgring av alle SLS-eiere i landet...

Veldig god PR.

:applause: Det er bra ikke alle sitter med hodet mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...