Connie Cumstains Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Møtte på dette vanvittige bygget av en e34 under Oslo Motor Show idag, finnes det tråd noe sted? DSC01816.JPGDSC01797.JPG http://www.speedhunters.com/2013/07/attack-mode-enabled-the-mi-performance-bmw-e34/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 såg en 640i coupe idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Lå bak en E63 650 innover til byen i dag. Setter pris på at noen bruker grombilene hele året... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Kjørte litt foran og litt bak e n2008 F01 730D på E6 for ca 30 min siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg har alltid synes F10 er litt kjedelig, og ikke noen bil jeg har interesse av. Men denne 525Den var grisefeit. Tror faktisk det er den tøffeste F10en jeg noen gang har sett langs veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 likte teslaen bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 ...nei Teslaen ser bare kjip ut i forhold. Hekken har aldri vært Modell S sin sterkeste side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg har alltid synes F10 er litt kjedelig, og ikke noen bil jeg har interesse av. Men denne 525Den var grisefeit. Tror faktisk det er den tøffeste F10en jeg noen gang har sett langs veien. F10.JPG F10 2.JPG En kompis har en helt lik en i 520d, var vist gamle til en Hartge selger i trønderlaggen,ser denne har samme bokstaver,så er vel samme butikken. Har siklet litt på felgene,eksosen og senket hans gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hva som har skjedd her aner jeg ikke, men det virket som om noen hadde prøvd seg på lakkering hjemme i garasjen. Frontfanger (inkl. tåkelys) var like også. Beklager kvaliteten, men det var litt sånn håper-ingen-ser-at-jeg-tar-bilde-bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Sikkert Plastidip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Godt mulig, men trodde det var litt tykkere og mer "dekkende"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 ligner veldig på plastidip mtp. at taket er svart, veldig vanlig.. i tillegg er det vanlig å lakke rett over lyktene for så å rive det av igjen, her er det ikke rivd av enda.. ser ut som om han har gått tom for plastidip, derfor den ufyldige fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Kjører ofte forbi denne 300CEn. Den virker ganske forlatt og neglisjert - den har stått på samme sted i flere måneder, og blir aldri brukt. Litt småkul og sprek bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Traff på denne lekre saken i dag. Eieren var i nærheten så det ble ikke rare bildet dessverre, men bakhjulenebvar sikkert en kilometer inne i hjulbuen. Det er forøvrig en 320Ci om noen skulle lure. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Haha Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå