Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Nok en gang har jeg ett annet inntrykk enn deg, akkurat Focus ST har jeg sett riktig så mange av med Norske skilter. Ligger mange til salgs på Finn også til å være en såpass dyr "smør og brød bil" :) Den gamle typen så jeg i midlertid aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå bak denna RS6en for noen uker siden, holdt overaskende godt følge når han ga bånn :)

post-73485-0-74991300-1387236633_thumb.j

Så denna idag, usikker på hva slags bil det er, men er en liten Viking tauebil? Aldri sett en sånn før, og tviler på at det er mange av de i Norge :)

post-73485-0-72205600-1387236721_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det der frimerke greiene midt på bildet?

 

Jeg kom borti en funkskjon på telefonen som tar bilde både med bak og front kamera, ergo var det bilde av Audien og meg i egen person, noe folk langt ifra trenger og se, snakk om å ødelegge nattesøvnen i et par uker fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom borti en funkskjon på telefonen som tar bilde både med bak og front kamera, ergo var det bilde av Audien og meg i egen person, noe folk langt ifra trenger og se, snakk om å ødelegge nattesøvnen i et par uker fremover :)

Haha, er det slik å forstå ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holdt godt følge med din 525 med den RS6??

 

Jess. Klart han akselererte raskere enn meg, men han dro ikke godt ifra meg med det første.

 

spm er vel om en ekte RS6 har 4 potter bak som den på bildet har.

 

Søk opp skiltnr i databasen til Vegvesenet, så får du opp at det er en RS6, 2008 modell med bla 5liter V10 426kw/580hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...