Fredrik Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Det er mange som ikke liker mørkerøde biler, men jeg synes at det er lekkert... og spesielt når bilen er en BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Første gang jeg ser en Focus ST mk3 på veien. Men den er selvfølgelig ikke norsk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Nok en gang har jeg ett annet inntrykk enn deg, akkurat Focus ST har jeg sett riktig så mange av med Norske skilter. Ligger mange til salgs på Finn også til å være en såpass dyr "smør og brød bil" Den gamle typen så jeg i midlertid aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Såg faktisk en slik en idag ikke en bil eg legger spesielt merke til Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Så en Saab 9-5 Troll R Hirsch på Alnabru i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Lå bak denna RS6en for noen uker siden, holdt overaskende godt følge når han ga bånn Så denna idag, usikker på hva slags bil det er, men er en liten Viking tauebil? Aldri sett en sånn før, og tviler på at det er mange av de i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Hva er det der frimerke greiene midt på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Hva er det der frimerke greiene midt på bildet? Jeg kom borti en funkskjon på telefonen som tar bilde både med bak og front kamera, ergo var det bilde av Audien og meg i egen person, noe folk langt ifra trenger og se, snakk om å ødelegge nattesøvnen i et par uker fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Jeg kom borti en funkskjon på telefonen som tar bilde både med bak og front kamera, ergo var det bilde av Audien og meg i egen person, noe folk langt ifra trenger og se, snakk om å ødelegge nattesøvnen i et par uker fremover Haha, er det slik å forstå ja Clevion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Ja, en meget dårlig selfie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Du holdt godt følge med din 525 med den RS6?? noekult og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Du holdt godt følge med din 525 med den RS6?? spm er vel om en ekte RS6 har 4 potter bak som den på bildet har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Original har den jo bare 2 store på hver ende, men det kommer opp at det er en original RS6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Du holdt godt følge med din 525 med den RS6?? Jess. Klart han akselererte raskere enn meg, men han dro ikke godt ifra meg med det første. spm er vel om en ekte RS6 har 4 potter bak som den på bildet har. Søk opp skiltnr i databasen til Vegvesenet, så får du opp at det er en RS6, 2008 modell med bla 5liter V10 426kw/580hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Dobbelpost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå