Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Var den RS6en Svensk registrert? isåfall så er det vel han alpinisten sin :)

Så ikke skiltet, var rimelig trangt parkert! Men hvis det er Jon Olsson du tenker på tror jeg han befinner seg i Monaco for tiden, i alle fall i følge instagram. Mulig det er hans bil likevel da ;)

Sent from my iPhone using Candy Crush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne godbiten idag da vi var på fisketur... mrk. halvmåneformede luftinntak bak indikerer en tidlig T2a modell... altså før 1979 og iom at de fremre støtfangerne (hvis de er originale) også kan brukes som dørtrinn er bilen mest sannsynlig fra begynnelsen av 70-tallet... snart 50 år gammel. Selvfølgelig har den litt smårust, men ikke mer enn at den fremstår som i god bruksstand... :)

 

gallery_38233_76_329206.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke skiltet, var rimelig trangt parkert! Men hvis det er Jon Olsson du tenker på tror jeg han befinner seg i Monaco for tiden, i alle fall i følge instagram. Mulig det er hans bil likevel da ;)

Sent from my iPhone using Candy Crush

Okei, sikkert ikke den da :) Finnes jo mange Nordmenn med dårlig smak også, trenger jeg å nevene en viss Rolls Royce Phantom med vintercamo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en sort E61 med 20" Alpina dekor og 20" Alpina felger på Sandnes i dag, den var tøff :) Men var bare en 520d.

 

Noen som vet om den er her på forumet?

 

Han holder til i nabobygget hvor jeg jobber på Bryne. Kan være han sitter å leser her inne. Ikke vet jeg :)

Veldig pen bil ihvertfall.  Kjekt med litt Alpinastyla BMWer mellom alle M-Techene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant jeg fant. E28 Touring i Troms :-) hvor sier jeg ikke enda men jeg skal undersøke om den er til salgs. Den ser relativt hel ut :-) Sent fra min D5503 via Tapatalk

Dette var interessant! Keep me posted :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en rød Honda NSX i dag i Stavanger by, tøff bil med tøff lyd![
Så en rød Honda NSX i dag i Stavanger by, tøff bil med tøff lyd!

Går et par sånne strøkne i stavanger ja :)

Litt tøffe biler nede her ser du :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...