Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Møtte to Dogde vipere i går. begge første generasjon.

Ene stod på statoil Furnes og fylte, en rød gts. Kvarter senere møtte vi en til, men ikke gts motgående når vi kjørte e6 sydover. Den var også norsk registert,den andre gikk på importskilter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E91 M3 finnes ikke, så enten er den ombygd, eller så er det en 325d (evnt. 330d, husker ikke helt) som var til salgs for en stund siden med full M3-optic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var interessant! Keep me posted :D

Som avtalt så skulle jeg gi beskjed når jeg hadde sett på den. Å det har jeg idag. Jeg hadde rett, e28 Touring i Troms :-) det finnes. Det beste er hva slags motor som er i denne å hva den kom med fra fabrikk, nemlig 3.5i altså m30b34. Snakket med eier. Den er ikke for salg. Den har stått en stund å det bærer den preg av. Ikke pga rust for det var det lite av med tanke på hvor gammel den er. Mtech interiør, noe slitt og muggent.

For de som har lyst å se eller kanskje by på den selv om den ikke er til salgs så står den på Sjøtun utenfor Tromsø. Det blir fra eidskjosen mot sommerøy. Den er svart å den syns godt fra veien.

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en Sort (?) "banerigga" E36 M3 ved tunellen før Sandvika når jeg kom fra Hønefoss i dag tidlig. Carbonleppe foran(?), Luftinntak på panseret, Halvbur og Carbonflapp på bakspoileren. Noen her? Helt rå bil!

 

På vei tilbake til Hønefoss igjen møtte jeg en Hvit E92 M3 med sorte felger på Steinsletta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en Sort (?) "banerigga" E36 M3 ved tunellen før Sandvika når jeg kom fra Hønefoss i dag tidlig. Carbonleppe foran(?), Luftinntak på panseret, Halvbur og Carbonflapp på bakspoileren. Noen her? Helt rå bil!

På vei tilbake til Hønefoss igjen møtte jeg en Hvit E92 M3 med sorte felger på Steinsletta. :)

En bekjent av meg sin. Org en 320 godkjent ombygd til 3.2l. Veldig tøff bil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bilde, men spotta en svart f11 m550d i haugesund sentrum i går. :grin: yes please var første tanke :-P

Sent from my HTC One using Tapatalk

Så du om det var SD - skilt? Vet det er er et par X5 M 50d på SD skilt men ikke f10/f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke om det var SD skilt, men det var definitivt en f11 som det stod m550d bak på luka på. Den parkerte akkurat ved Boots apotektet i rica saga hotell bygget når jeg kjørte forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...