wicky124 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Sier du som eier en golf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Og i dag spottet jeg en oransj Gallardo med en sinnsyk lyd på Bryne. Hørtes ikke ut som originalt eksosanlegg på den der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Sier du wicky som banker rundt på en Qingqi Scooter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Er det du eller noekult som er dama i forholdet deres? Fredrik 90 og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Voksent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Wicky er bestefar da altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Spørsmålet er vel hvem som ikke har sansen for 997 GT3 Jeg har ikke sansen for disse, finnes hundrevis av biler jeg heller ville hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Hundrevis? Er det så mange E34 igjen på veiene? Neida. Er enig. Hver sin smak. Spotter en Scuderia ca 1 gang i uken, men nå har den begynt å parkere i vanlige luker, med oss andre. Haha. (står vanligvis steder der alle kan se den, og der det ikke er ment at biler skal være, f.eks. gangvei) Lurer på om han er lei av bøter, eller lei av å holde bilen skadefri Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Hundrevis? Er det så mange E34 igjen på veiene? Jeg skrev at det var mange biler jeg ville hatt, E34 er en bil jeg alt har om du ikke har lagt merke til det... En trimma folkevogn imponerer meg bare ikke, og når E34 først blir nevnt så ville jeg mye heller hatt en Alpina B10 BiTurbo Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Men for å komme tilbake til topic, spottet denne. En E91 335i med M3 optic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Så min første norske Mulsanne (sort) på Røa i sted. Mafiabil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 fy fader! Så to dønn strøkne e34 Alpina ved Ullevål stadion! Begge var utenlandske (D på skiltene? Tyskland?), og kjørte sammen! Vakkert SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 fy fader! Så to dønn strøkne e34 Alpina ved Ullevål stadion! Begge var utenlandske (D på skiltene? Tyskland?), og kjørte sammen! Vakkert En av de var grå? Så to stk på "ikke-norske" skilter selv ved Vika rundt kl. 20 i kveld. SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Så en rød 850 E31 i Ålesund sentrum i dag. V12-merke på hekken. Nydelig bil! Rakk desverre ikke ta bilde. Herlig lyd var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå