Cbrooen Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 En av de var grå? Så to stk på "ikke-norske" skilter selv ved Vika rundt kl. 20 i kveld. Er meg i grå Alpina b10 biturbo og Sigurde36 i Alpina b10 4.6 v8. Kjørte rundt i Oslo/Østfold noekult, M|Fjeld, Haukefer og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Voksent nei så absolutt ikke voksent nei... haha ___________________________ idag spotta jeg sykt mange "over the top fete" amcars i Lillestrøm. Mustanger, Cobraer, Camaroer etc...og drøssevis av pene damer....haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 så denna i kr sand her om dagen:) og en hartge bmw X5 i grimstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Hva er det som er så spesielt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Ja hva er så spesielt med en helt vanlig M-sport E90, går jo drøssevis av dem. Da skulle du heller prøvd å fått tatt bilde av den Hartge X5en, de er noe mer sjeldene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 En 2013 mod 318d GT. Ukjent for meg hva er det GT står for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 nei så absolutt ikke voksent nei... haha ___________________________ idag spotta jeg sykt mange "over the top fete" amcars i Lillestrøm. Mustanger, Cobraer, Camaroer etc...og drøssevis av pene damer....haha Var Amcar treff på NAF glattkjøringsbane i Gan tidligere i dag. Så var nok derfor, var selv passasjer i en blå '67 camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 aha sånn å forstå! Er også byfest her i lillestrøm så de råner vel her utover kvelden Spotta forresten en Fisker Karma istad...den er SVÆÆÆÆR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Men for å komme tilbake til topic, spottet denne. En E91 335i med M3 optic image.jpg Er vell den bilen fra SSP det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 aha sånn å forstå! Er også byfest her i lillestrøm så de råner vel her utover kvelden Spotta forresten en Fisker Karma istad...den er SVÆÆÆÆR!! That was she said... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Slo følge men en svart SLS 63 AMG fra Østfold til Follo her om natten. Vi hadde mer enn nok med vårt så ble ikke noe bilde, men fy flate for en lyd hissig sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Spotta en dacia logan på biltema sarpsborg. Ikke vanlig bil i Norge ivaffall pga "statskassa" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 En av de var grå? Så to stk på "ikke-norske" skilter selv ved Vika rundt kl. 20 i kveld. Det stemmer! Tror den andre var sort. Den ene hadde ihvertfall noen oransje tegninger eller bokstaver på sidene om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Er meg i grå Alpina b10 biturbo og Sigurde36 i Alpina b10 4.6 v8. Kjørte rundt i Oslo/Østfold IMAG1454.jpg IMAG1439.jpg Der har vi dem! Så dere ved Ullevål stadion. Kjørte en blå e46 coupe. Edit: beklager Dobbel post. Var på tlf, fant ikke multi sitat knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Er vell den bilen fra SSP det der Det stemmer bra, var SSP logo istede for BMW logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå