Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, møtte en f11 / f31 ute i Follo her for en drøy uke siden... den passerte for fort til at jeg registrerte detaljer :P bare sort ny bmw stasjonsvogn med blålys på veiskuldern :P

 

Har du noen anelse hva som sitter under panseret på dissa? :P Om det er vanlige 520er, om ikke 518 eller om det er så mye som 530+? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen anelse, men det er nok greit motoriserte tror jeg... helt sikkert 525D eller noe sånt... de har jo funnet ut at det går ann å chippe bilene sine også, så man vet aldri lenger :P må nok få skilter på M5'n min for å være sikker nå om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen anelse, men det er nok greit motoriserte tror jeg... helt sikkert 525D eller noe sånt... de har jo funnet ut at det går ann å chippe bilene sine også, så man vet aldri lenger :P må nok få skilter på M5'n min for å være sikker nå om dagen :P

 

Hehe ikke sant, greit vis det var 518 eller 520, men om de har 525 og oppover så kan det hende jeg får litt konkurranse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på 2 nye svarte BMW 5serie F11, med blålys og under utrykkning på vei hjem fra jobb idag, visste ikke at politiet hadde råd til BMW :P

  

Du er helt sikker på at det var F11 og ikke F31? Går noen av disse som sivilbil rundt forbi nå og det er lett å ta feil ;)

PST tenker jeg

 

Tviler på det! PST og SMK har god tradisjon for å kjøre kun sedaner :)

Stemmer. Og en X5.

Du vet tydligvis noe om dette, fortell mer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

Du er helt sikker på at det var F11 og ikke F31? Går noen av disse som sivilbil rundt forbi nå og det er lett å ta feil ;)

 

Tviler på det! PST og SMK har god tradisjon for å kjøre kun sedaner :)

Du vet tydligvis noe om dette, fortell mer? :)

 

Ganske sikker på at det var F11, F31 er ikke like brei i trynet som F11er :P Pluss at lyktene var sånn som F11 har, og de har ikke F31 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også spottet på en Sort F11 med blålys i grillen, det var midt i Oslo sentrum for 10-12dager siden. Jeg kjørte utrykning med brannbil (utrykningskurs) og måtte vike for den da det kun var plass til en i trikkefeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si politiet satser på BMW for tiden, synes jo det er litt tøft da :) Får vi se BMW som uniformerte biler etterhvert tro? ;)

Kom bak denne E34en jeg dro kjensel på, lurer på om eiern ikke er her inne også :P;)

post-47692-0-23180100-1403626858_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man seriøst ikke forskjellen på F11 og F31 må man da ha skikkelig dårlig syn, for de er langt ifra like.

Jeg mista førerkortet ifjor, da var det en X5.

550d en er det kompiser som har nevnt at de har sett den flere ganger. Har blitt også fortalt at de står ved utkjørselen til motorveien på Skedsmo shell stasjon, retning Oslo. Har en bekjent som jobber ved Skedsmo bilopphuggeri og han kunne bekrefte det.

Skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På e16 mellom rud og Hønefoss patruljerer det en Audi a4 stv, diesel med 3.0tdi. Står ofte på påkjøringsrampa mellom tunnelene etter rud, stopper biler ofte

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...