Tzunami Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Ja, møtte en f11 / f31 ute i Follo her for en drøy uke siden... den passerte for fort til at jeg registrerte detaljer bare sort ny bmw stasjonsvogn med blålys på veiskuldern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Ja, møtte en f11 / f31 ute i Follo her for en drøy uke siden... den passerte for fort til at jeg registrerte detaljer bare sort ny bmw stasjonsvogn med blålys på veiskuldern Har du noen anelse hva som sitter under panseret på dissa? Om det er vanlige 520er, om ikke 518 eller om det er så mye som 530+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 har ingen anelse, men det er nok greit motoriserte tror jeg... helt sikkert 525D eller noe sånt... de har jo funnet ut at det går ann å chippe bilene sine også, så man vet aldri lenger må nok få skilter på M5'n min for å være sikker nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 har ingen anelse, men det er nok greit motoriserte tror jeg... helt sikkert 525D eller noe sånt... de har jo funnet ut at det går ann å chippe bilene sine også, så man vet aldri lenger må nok få skilter på M5'n min for å være sikker nå om dagen Hehe ikke sant, greit vis det var 518 eller 520, men om de har 525 og oppover så kan det hende jeg får litt konkurranse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Hørt snakk om at det er en svart F11 M550d som patruljerer Oslo-Gardermoen.. Sivil UP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Stemmer. Og en X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Møtte på 2 nye svarte BMW 5serie F11, med blålys og under utrykkning på vei hjem fra jobb idag, visste ikke at politiet hadde råd til BMW Du er helt sikker på at det var F11 og ikke F31? Går noen av disse som sivilbil rundt forbi nå og det er lett å ta feil PST tenker jeg Tviler på det! PST og SMK har god tradisjon for å kjøre kun sedaner Stemmer. Og en X5. Du vet tydligvis noe om dette, fortell mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Du er helt sikker på at det var F11 og ikke F31? Går noen av disse som sivilbil rundt forbi nå og det er lett å ta feil Tviler på det! PST og SMK har god tradisjon for å kjøre kun sedaner Du vet tydligvis noe om dette, fortell mer? Ganske sikker på at det var F11, F31 er ikke like brei i trynet som F11er Pluss at lyktene var sånn som F11 har, og de har ikke F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Jeg har også spottet på en Sort F11 med blålys i grillen, det var midt i Oslo sentrum for 10-12dager siden. Jeg kjørte utrykning med brannbil (utrykningskurs) og måtte vike for den da det kun var plass til en i trikkefeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Skal si politiet satser på BMW for tiden, synes jo det er litt tøft da Får vi se BMW som uniformerte biler etterhvert tro? Kom bak denne E34en jeg dro kjensel på, lurer på om eiern ikke er her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Govert Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Volvoeiere er ikke som andre bileiere... Han kom kjørende slik... stoppa... rota litt rundt i bagasjen...var sur som faen siden han kasta ting og smalt med dører etc... så ga han faen, satte seg inn og kjørte videre...ut på veien og ga bånn gass... http://www.tv2.no/2014/06/24/nyheter/5740169 Ser kjent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 hahahha lættis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Ser man seriøst ikke forskjellen på F11 og F31 må man da ha skikkelig dårlig syn, for de er langt ifra like. Jeg mista førerkortet ifjor, da var det en X5. 550d en er det kompiser som har nevnt at de har sett den flere ganger. Har blitt også fortalt at de står ved utkjørselen til motorveien på Skedsmo shell stasjon, retning Oslo. Har en bekjent som jobber ved Skedsmo bilopphuggeri og han kunne bekrefte det. Skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 På e16 mellom rud og Hønefoss patruljerer det en Audi a4 stv, diesel med 3.0tdi. Står ofte på påkjøringsrampa mellom tunnelene etter rud, stopper biler ofte Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Greit å vite hva man skal holde utkikk etter i bakspeilet for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå