janerik171187 Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Drev å kødda litt med en e36 328i på e6 idag med min e30 316 noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Dæven, hvor holder du til a?Var en tur på rudskogen bare. Har noen bilder. Glemte å nevne M4 og F01 i sta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Hvorfor har den F01en røde skilter ser det ut som bak den røde sladden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Røde skilt med hvit tekst. Svenske skilt. Er noe skilter som man slipper avgifter på tror jeg. Står hvertfal "Fordonsskattepliktigt: Nej" når jeg sjekker nummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Røde skilt med hvit tekst. Svenske skilt. Er noe skilter som man slipper avgifter på tror jeg. Står hvertfal "Fordonsskattepliktigt: Nej" når jeg sjekker nummeret. Fant ut av det nå, er en slags form for "midlertidige skilter" Brukes når biler enten importeres ifra ett et land til Sverige eller eksporteres ut av Sverige, som jeg reger med er tilfelle her Kan kjøres på i 30 dager Så det er vel en nordmann som har vært i Sverige og henta seg feit 7 serie tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Da er det vel billigere for han å kjøpe den i tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Da er det vel billigere for han å kjøpe den i tyskland? Nja, euroen er ganske høy om dagen og hvis det er en bensinbil så kan det være ganske billig å handle i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Sexy saaab !! neidaaaa :-* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Spotta en skikkelig Caddy idag.. image.jpg 4.8 TDI Står 2.0TDI på min Caverion Caddy er forøvrig en bil som tilhører samme avdeling som meg det der Caverion var YIT før, byttet navn 1. Juli ifjor.Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Kjørte en M3 E90 forbi meg nå nettopp. Deilig lyd! Så også to biler som kan ha vært forumbrukere her; en marakesh brun, senka 1-serie med gigantiske felger i Enebakk og en blå E46 coupe med GS-klistremerke på sideruta og mørke Volk-lignende felger på E18. Noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Sexy saaab !! neidaaaa :-* Den 640en der har jeg siklet mye på på finn.no. Stod lenge for salg hos Drømmebil. Nydelig bil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Knall rød Lamborghi Diablo VT Roadster med norske skilt <3 Edit: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=47949045 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Den 640en der har jeg siklet mye på på finn.no. Stod lenge for salg hos Drømmebil. Nydelig bil det der. Kan si meg enige der! Ble mektig imponert! Eldre kar som kjørte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Spotta Tzunami og KingB på Rudskogen i går. Gurken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Kan si meg enige der! Ble mektig imponert! Eldre kar som kjørte den Og ved siden av den står Minien til dattera til Tommy her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå