Fredrik 90 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Spottet gamle M5'n til johnja på etterstad i dag, må si den så hakket mer strøken ut når jeg så den hos han. Helt enig! De kunne spart seg for kølsvarte vinduer og sorte nyrer, er jo slik annenhver 520i ser ut på råneplassen på Esso... Hos Johnja var den strøken og clean, akkurat slik en M5 3,8 bør være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Helt enig! De kunne spart seg for kølsvarte vinduer og sorte nyrer, er jo slik annenhver 520i ser ut på råneplassen på Esso... Hos Johnja var den strøken og clean, akkurat slik en M5 3,8 bør være Hvis BMW'ene ikke er originale vet vi jo hva du mener.. På denne er jeg dog enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Hvis BMW'ene ikke er originale vet vi jo hva du mener.. På denne er jeg dog enig med deg Så har jeg aldri forsøkt å skjule at jeg er originalpolizei heller... axept og SigurdE36 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Ble tatt bilde av igår mens jeg var på vei til en kompis . Var to unge folk i en Opel Vectra ved storokrysset. Kvinnelig sjåfør i 20 åra med en ung gutt i passasjersetet som knipset bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Slo følge med en svart F11 fra Tusenfryd og til Vestby! Takk for "racet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Møtte en grå Gallardo i sta. Og en 911 cab. Men den var kjedelig i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Noen her som kjørte en svart/mørk E38 gjennom Ås nå nettopp? Og noen her som eier denne flotte M3'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Så en gul Carrera GT på E6 ved son, det er ikke hverdagskost å se. M|Fjeld og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Svart M3 E46 kjørte bak meg på vei til Ski idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Møtte på en e92 i hvit farge med "E30meet" og det tyske flagget klistremerker da jeg var på vei til gardermoen istad. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Så samme bilen sjæl istad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Svart M3 E46 kjørte bak meg på vei til Ski idag. Møtte på en svart E90 M3 som var på vei mot Langhus idag, møtte han litt før rundkjøringa oppe ved barneskolen ned til sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Denne? Spotta den utenfor Balkan her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Møtte på en e92 i hvit farge med "E30meet" og det tyske flagget klistremerker da jeg var på vei til gardermoen istad. Flott bil! Så samme bilen sjæl istad Haha:p en kompis det jobbet på e30meet, så han fikk stickersene gratis e30meet satt på av han selv i påvirket tilstand, tyskerstripene av meg i påvirket tilstand men ser bra ut på avstand da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Denne? Spotta den utenfor Balkan her om dagen. IMAG0367.jpg Og med Balkan regner jeg du mener en butikk, restaurant, lokale ol her i Norge og ikke Balkan i sør Østeuropa Kjempe flott bil iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå