Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Haha:p en kompis det ;) jobbet på e30meet, så han fikk stickersene gratis :) e30meet satt på av han selv i påvirket tilstand, tyskerstripene av meg i påvirket tilstand :P men ser bra ut på avstand da! :)

Gi han tommel opp fra meg neste gang du møter han (Y) Synes det var kult å endelig få se en e92 som skiller seg ut for en gangs skyld :P. Hvilken motor er det forresten? 

Edit: Når vi allerede er inne på e30meet: Kom på at jeg har sett en varebil med "e30meet" tilhenger. Har sett den stå parkert ikke så langt unna meg flere ganger :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er transportern til Hylle, han som driver E30meet.com (ikke .no..det er eid av bimmersfolka..plutselig....)

nå vet ikke jeg helt når E30meet ble startet, men e30meet.no er registrert i 2011. Var det på samme tid som da E30meet ble startet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Ja hvem vet hvor den har blitt av idag? :P. Kjørte forbi det stedet idag, og der stod den ikke :/. Den var ihvertfall STRØKEN og vanvittig kul. Har alltid drømt om å eie en r34 skyline. Synd vi ikke har så mange av dem i Norge :(

Btw noen her på forumet som kjører en estoril blå e36 coupe med senk og mstyling i oslo området?  Så den ved Refstad, Bjerke, for et par dager siden. Har sett den én gang i samme område før. Nydelig bil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...