Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Noen fra Ski/Follo området som har sett en svart E60 som skolebil? Ser ut som en M5 med dobbel eksos bak, luftinntak på sidene, speil osv. Noen som kan bekrefte at dette er en M5 og ikke bare optik? Skiltnr er AS 16xxx mener jeg og huske, hvis jeg ikke tar helt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at en skole i Ski har en A5 med S5-opptikk og emblemer, så er da ikke så uvanlig :P

Den tror jeg faktisk ikke jeg har sett :P Skal vel ikke se bortifra at E60en er en vanlig diesel eller bensin sekser, har liggi bak den engang på vei hjem fra jobb, og kan ikke huske at jeg hørte noe brøling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører det nok godt om det er en M5 :)

Klart, dro forbi en svensk M5 på motorveien til Askim for et par måneders tid siden, og da jeg svingte av og han dro på, og den gromme V10er lyden dro forbi, fikk jeg gåsehud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man hører det nødvendigvis ikke så godt ved rolig kjøring. men du kan se rundt skiltet nestegang, om det er en innsats der, som bildet under. 

Er det dette så er det høyst sannsynlig en M5. men når det er sagt så har vel Røa trafikkskole(?) en e60 m5 som skolebil, men spørs om så mange andre har dette da det er automat... 

image_38629_big.jpg

Edit: ved kjapt søk så har SG trafikkskole m5 etter hva jeg leser i teksten:

"Sikkerhetskurs på vei og Rudskogenbanen i  BMW M5. (Avansert kjøreteknikk)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet det jeg tror var en rød BMW 2002 Turbo, noe ovenfor Kongsberg i går. Så ihvertfall lik ut som de bildene jeg fant på nett.

Svinget vei og sånn, så var ikke spesielt aktuelt å ta bilde av den selv om den lå foran meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...