turbo1991 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Spottet en m3 e30 i svart, når jeg kjørte Alpina biturbo idag. Var meg det ja I tillegg til deg møtte jeg også en hvit E39 M5 på Esso Ryen og hadde en rød e30 i rompa da jeg var på vei opp mot Tveita Cbrooen og kliffen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Var du på BILIA follo også? For de hadde vel caravanne dager hørte jeg rykter om.. Blant annet M4 Spottet der. Også grå. Nope det var da Bmw Norge sin bil ville jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Såg denne i Ålesund i går. men ut i fra reg nr så er det bare en 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Hvor høy må promilla være for at man skal finne på å lakkere listene hvite? Tipper på rundt 4! sveigis, Hpi, Haukefer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Hvor høy må promilla være for at man skal finne på å lakkere listene hvite? Tipper på rundt 4! om bilen er hvit er det greit, ikke ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Etter en helg i Oslo så ble de jo som forventet med spottings, altså mye gromt. Siden jeg er såpass sjenert så tar jeg ikke bilde av biler jeg møter men heller de jeg går forbi parkert. Dette er egentelig bare en brøkdel av hva jeg fikk se, men en ting er iallfall sikkert i det er at bilparken i Norge begynner å bli seriøs M4 E61 M5 som er skitten... Rolls Royce bak gitter S500 4 Matic Parkeringsgarasjen på Aker brygge må da være ett av de beste "jaktmarker" i Norge for å spotte grombiler. Denne gangen bare parkerte jeg der selv men neste gang skulle man kanskje tatt med kameraet og tatt en rusletur der nede Spottet noen andre kuriositeten som kanskje ikke er så spesielle men helt klart noe man ikke ser hver dag En eller annen riskoker Cadillac pickup faktisk.. En koselig Buick Park Avenue, amerikansk E32 konkurrent. Solgt ny i Norge i 1994 Enda en yankee slede, så denne Cadillac DeVille på Lillestrøm i en spesiell farge Werther, Haukefer, Bimmer fan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Så ved 19-tiden en hvit kamuflasje R8 med hvit Bentley Continental Flying Spur bak seg, ved Nasjonalteatret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Fredrik90. Når var du på bilia? Er en av gutta sin individual m4 du fant der, han hentet den på Bmw Welt for 3 uker siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Spottet en helsvart i8 på lura idag. Fikk ikke tid til å ta bilde, men dæven for en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Fredrik90. Når var du på bilia? Er en av gutta sin individual m4 du fant der, han hentet den på Bmw Welt for 3 uker siden! Jeg var innom en liten tur på Lørdagen, nydelig bil må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Spottet walkabout i Bergen idag Og Trooor jeg møtte en e46 m3 touring i Førde. Blå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Var du i lillestrøm Fredrik90!? også spotta du ikke min bil? ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Var du i lillestrøm Fredrik90!? også spotta du ikke min bil? ikke bra... Jeg var bare innom på varemessa for å plukke opp madammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Fikk øye på en helt vanlig e39 med en eldre kvinne bak rattet i trafikken på vei hjem. Tenkte ikke så mye over det da bilen hadde original frontfanger og preface lykter og MASSE småskader og rust. I det hun kjørte forbi meg lå jeg merke til et skinnende M5 emblem på bakluka. Fysj!! Og igår så jeg en sølv Merce med "C63 AMG" på bakluken men med bare to enderør og standard eksteriør. Folk these days... Klisterer AMG og M emblemer på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Porsche 964 C2 - backdated til RSR style tidlig 70-talls look. Under Porschen, en E38 Alpina B12 5.0 på vei inn til Oslo i morgenrushet. Skulebollen og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå