Fredrik 90 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Var en omfattende utstyrsliste på den 760en ja, men jeg stusser over at den har både Cold Clima versjon og Hot Clima versjon Er forøvrig sant at bilene til statsministerens kontor er avgiftsfrie, samme med bilene til slottet. Lurer på åssen de gjør det når disse bilene byttes ut med nye og de skal selges på privatmarkedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Selges til forhandlere som må tolle de inn....Men prisen er jo deretter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor de skal få lov til å slippe unna avgift? De er jo mennesker som bor i Norge sånn som oss.. skal bli politiker jeg også bare for å kunne kjøre bil som er ''billig'' i utgangspunktet men som blir bøtelagt av avgiftsnorge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor de skal få lov til å slippe unna avgift? De er jo mennesker som bor i Norge sånn som oss.. skal bli politiker jeg også bare for å kunne kjøre bil som er ''billig'' i utgangspunktet men som blir bøtelagt av avgiftsnorge. Tror du dette er privatbiler som de disponerer som de vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Det er egne sjåfører som kjører disse. Ingen andre. Så om staten skulle betalt avgifter på bilene sine, så hadde de bare betalt avgifter til seg selv? Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Er egne faste sjåfører ja. Erna kan vel egentlig kalle det for "firmabil", der hun ikke kjører selv eller kan disponere den for det fulle fri på for eks. fritiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Men kongen slipper både avgift og kjører sin F01 740 Active Hybrid privat Noe skal man da ha for å være konge Artig å se at eliten her i landet velger BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Det er fordi han får statlig apanasje, det blir vel noe av det samme der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Tror du dette er privatbiler som de disponerer som de vil? Nei tror ikke det, men når jeg tenker litt mer på dette så er det jo helt greit at de slipper litt billigere unna. For pengene de måtte brukt på moms osv kan gå til sykehus i stede f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Prøvde å kjøre inn den gaten istad for å komme meg til HIOA (rundt 14 tiden), og der stod politiet og ba meg kjøre en annen vei. Skjer det noe spesielt idag i den gaten som jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Går til HIOA(går på skole der) fra National gjennom den gaten hver dag Denne uka har det vært noe møtevirksomhet med noen ambassader og statsråder og no greier Erna var tilstede både idag og igår, og det har da vært ekstra strengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 At de høyt oppe i regjeringa kjører ordentlige biler er jo bedre enn at de skulle blitt fraktet rundt i avensis og Passater... De skal tross alt presentere Norge og ser bedre ut i en 7serie, s-klasse osv enn en avensis... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Spotta en sølv E39 540ia touring med alpina felger på butikken ista (Rimi valler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Såg en fin mørk E46 stasjonsvogn med feeete felger og senk :3 Ble småforelska.. Kjørte av motorveien mot sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå