Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke den som ble solgt for 10k, endte opp hos en bilselger i larvik som krevde 50k for den ellerno?

Helt riktig det du sier.

Er en i nabolaget som har den.

Han har kjøpt den,byttet div sveisedeler og bruker den daglig.

Denne bilen har gått nede i sørlandet for mange årsiden før den led en forferdelig skjebne.(Kort fortalt,eier kjørte seg ihjel,broren overtar bilen ,mye rot ihenhold til narko osv.Bilen har mer eller mindre stått i 20 år.

For 20 årsiden var denne STRØKEN med rett Alpina interiør .Han som eide den var petimeter og det var hans baby.

Somsagt han kjørte seg ihjel og ble stående istykker.

Derfor bra den har kommet på veien,dog ikke i nærheten av den standen den var men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag gikk jeg i regnværet i Bogstadveien på Majorstua, og til min store overraskelse ser jeg en pen E34 touring som står parkert på tomgang. Når jeg nærmer meg hører jeg at det er S38 som rusker og går, og bilen har trowing stars. Så jeg måtte ta en prat med sjåføren, og det var en helt original 1992 M5 (utenom hvite blinkers bak), sølvfarget med svart skinn.  Nydelig bil uten synlig rust. Det er så utrolig sjelden man ser E34 M5 Touring langs veien her på Østlandet - og jeg forventet ikke å finne en slik M-perle midt i Oslo-gryta. Ble så starstruck at jeg glemte å ta bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på bavaria nede i oslo langs e18 hvor det kom en i8 på bilfrakter mens jeg hadde lunch, tok noen bilder, men bilen var helt ny fra fabrikk og vi har alle sett bildene.
Det som var litt morsomt med det var at jeg hadde på meg arbeidsbuksene mine, og han bilselgeren som skulle ta det imot trodde jeg var med på leveringen og holdt på å gi meg nøkkelen fordi den skulle flyttes.
Aldri har jeg vært så nære å la all GTA spillingen ta overhånd. :headbang:

Edit: ombestemte meg, her kommer bilder:
20141014_132843.jpg

20141014_133309.jpg

20141014_133605.jpg

20141014_133613.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...