wicky124 Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Er det ikke den som ble solgt for 10k, endte opp hos en bilselger i larvik som krevde 50k for den ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hvis du mener den som lå ute tidligere i år, så hadde den grønne striper på sia hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Spotta en helt original E23 på vei hjem fra Sverige i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Er det ikke den som ble solgt for 10k, endte opp hos en bilselger i larvik som krevde 50k for den ellerno? Helt riktig det du sier. Er en i nabolaget som har den. Han har kjøpt den,byttet div sveisedeler og bruker den daglig. Denne bilen har gått nede i sørlandet for mange årsiden før den led en forferdelig skjebne.(Kort fortalt,eier kjørte seg ihjel,broren overtar bilen ,mye rot ihenhold til narko osv.Bilen har mer eller mindre stått i 20 år. For 20 årsiden var denne STRØKEN med rett Alpina interiør .Han som eide den var petimeter og det var hans baby. Somsagt han kjørte seg ihjel og ble stående istykker. Derfor bra den har kommet på veien,dog ikke i nærheten av den standen den var men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 E30 M3 som går her i område, lenge siden jeg har sett den nå.. Den er forøvrig heeeelt riktig ! Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Spotta en ganske så fet e36 coupe, sølvgrå, lav og oransje blinkers rundt hele Mangla lista på døra.. Jeg kjørte en armydippa e36 hvis du er her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Tøft noen bruker bilene sine daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Spotta Aston martin rapid på jobb igår, herlig lyd!Ser også i8 så ofte nå at det ikke er spennende lenger Skal se om jeg klarer å ta bilde nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39520it Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Spottet denne i Breivika i Tromsø. Noen som vet hva det er? Dette er en Mclaren M6GT! Sett den flere ganger? Kan være en kit car hvis man ser på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Sort i8 i Haugesund Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 På fredag gikk jeg i regnværet i Bogstadveien på Majorstua, og til min store overraskelse ser jeg en pen E34 touring som står parkert på tomgang. Når jeg nærmer meg hører jeg at det er S38 som rusker og går, og bilen har trowing stars. Så jeg måtte ta en prat med sjåføren, og det var en helt original 1992 M5 (utenom hvite blinkers bak), sølvfarget med svart skinn. Nydelig bil uten synlig rust. Det er så utrolig sjelden man ser E34 M5 Touring langs veien her på Østlandet - og jeg forventet ikke å finne en slik M-perle midt i Oslo-gryta. Ble så starstruck at jeg glemte å ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 på Bavaria Stavanger for en liten stund siden, var visst bare der i fire dager, før den ble sendt videre.Fikk kjøre rundt i herligheten i litt over en halvtime, rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Var på bavaria nede i oslo langs e18 hvor det kom en i8 på bilfrakter mens jeg hadde lunch, tok noen bilder, men bilen var helt ny fra fabrikk og vi har alle sett bildene.Det som var litt morsomt med det var at jeg hadde på meg arbeidsbuksene mine, og han bilselgeren som skulle ta det imot trodde jeg var med på leveringen og holdt på å gi meg nøkkelen fordi den skulle flyttes.Aldri har jeg vært så nære å la all GTA spillingen ta overhånd. Edit: ombestemte meg, her kommer bilder: mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 møtte en svart i8 på gressvik for en times tid siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Aston martin rapid , Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå