RF91 Skrevet Februar 6, 2017 Skrevet Februar 6, 2017 Spraya du da berre rett på setene? Rekna med da blei vaska osv først, men får ein virkelig tak i spraylakk til skinn so tåler vanleg "setebehandling"?
NeonMuffler Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Skrevet Februar 6, 2017 De er vasket, rensket og mattet godt før farge. Det brukes også en primer for bedre heft. Er overraska hvor bra det blir og hvor mye det tåler.
NeonMuffler Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Skrevet Februar 11, 2017 Har lenge frustrert meg over beltene foran siden de hang mye og funka dårlig, men! Etter litt sjekk så hadde jeg satt de feil, venstre på høyre side og motsatt:p åpna de og rensa kula som er onde, og fant ut at beltene er så følsomme at hvis man setter de på feil side låser de seg veldig lett. Så nå funker de skikkelig:) måtte også feilsøke på oljetempen, siden den funka ikke. Men viste seg at jordinga trolig hadde et brudd, så la opp ny jording og ds funka den:) deilig å få ordna småting Bimmerlorris og Skulebollen reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Skrevet Februar 13, 2017 Blir alltid noen skritt tilbake, i helgs måtte radiator og ekspansjontank ut pga lekk i en sveis. Tok ut radiatoren siden jeg tok den med til en kompis der vi dreide en 3/8ntp temsensor ned til m14x1,5 custom funker fjell! Så skal lakke tanken igjen og lufte kjølesystemet igjen:) ferdig dreid og gjenga:) montert: blåst tanken: sveisa: testa også noen røde lykter med sota blink. Siden jeg synes bilen var så mørk bak er det forresten noen som har denne delen til førersiden? Haster!! tpmek reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Februar 15, 2017 Skrevet Februar 15, 2017 Nice! Så veldig mye bedre ut med røde enn så mørkt sotet som du hadde
NeonMuffler Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Skrevet Februar 15, 2017 ja er enig:) friskmeldte bilen igår også, lufta kjølesystemet og varmkjørte den skikkelig igår, alt er tett og tempen holder seg stødig:) var litt av et prosjekt å lufte det riktignok men:P
NeonMuffler Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Skrevet Februar 16, 2017 Fått på litt flere deksler i motorrommet, så nå sier jeg meg faktisk ferdig der! Nå blir det ikke flere endringer, tror jeg:) Skulebollen, tpmek, janerik171187 og 4 andre reagerte på dette 7
RF91 Skrevet Februar 16, 2017 Skrevet Februar 16, 2017 Satan so flott Lika veldig godt at du ikkje ha gått bananas med polert alu-innsug, blå trykkslanga og soppfilter frå biltema Håpa óg at du ombestemme deg angåande E30Meet og gir da ein sjanse janerik171187 og Loefald reagerte på dette 2
Gabz Skrevet Februar 16, 2017 Skrevet Februar 16, 2017 Veldig cleant og ryddig, ja. Kan med god samvittighet si deg ferdig med det nå NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Skrevet Februar 16, 2017 22 minutter siden, RF91 skrev: Satan so flott Lika veldig godt at du ikkje ha gått bananas med polert alu-innsug, blå trykkslanga og soppfilter frå biltema Håpa óg at du ombestemme deg angåande E30Meet og gir da ein sjanse Takk:) ang e30meet så får jeg se, hadde man ikke måtte registrere seg på forhånd og man kan ikke ha med en venn uten å måtte regge de heller, så hadde det vært annerledes JE reagerte på dette 1
AHellem Skrevet Februar 16, 2017 Skrevet Februar 16, 2017 Må jo følge litt aktivt med her også og ikke baaaare holde på med min blogg 😂 Ble nydelig og stilrent dette! Gleder meg til å se den igjen og høre den live 😎 Men dette med lyktene... Tenker du å beholde de svarte på koffertlokket? Personlig synest jeg det var litt blanding av hoggorm og geit 😅 og kommer til å se ut som bilen bare har de ytre lyktene fra litt avstand ville heller byttet de på koffertlokket også om du først skal ha rød NeonMuffler reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Februar 17, 2017 Skrevet Februar 17, 2017 Ja som tidligere nevnt er dette et meget flott bygg. Måten du lager ting på ,imponerer meg .Du e dridflink som vi sier her i Grimstad :). Huff,jeg kjenner jeg får nervekløe når du nevner lufting... Håper jeg ser denne på et treff til sommeren .:). Sender deg en pm senere idag btw Loefald og NeonMuffler reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Skrevet Februar 17, 2017 10 timer siden, AHellem skrev: Må jo følge litt aktivt med her også og ikke baaaare holde på med min blogg 😂 Ble nydelig og stilrent dette! Gleder meg til å se den igjen og høre den live 😎 Men dette med lyktene... Tenker du å beholde de svarte på koffertlokket? Personlig synest jeg det var litt blanding av hoggorm og geit 😅 og kommer til å se ut som bilen bare har de ytre lyktene fra litt avstand ville heller byttet de på koffertlokket også om du først skal ha rød Det blir røde på bakluka også, men jeg må få tak i det først:p greide kaste de forrige jeg hadde 😂
NeonMuffler Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Skrevet Februar 17, 2017 2 timer siden, sveigis skrev: Ja som tidligere nevnt er dette et meget flott bygg. Måten du lager ting på ,imponerer meg .Du e dridflink som vi sier her i Grimstad :). Huff,jeg kjenner jeg får nervekløe når du nevner lufting... Håper jeg ser denne på et treff til sommeren .:). Sender deg en pm senere idag btw Hehe takk takk! Siden det er så mye egenkomponert på kjølesystemet her så er det ikke sikkert det hjelper noe:p men synes termostaten åpner så sent, så skulle hatt motorsport termostaten, men den koster jo 1300kr med rabatt 😵 Ja bare å sende PM det blir endel turer rundt om på treff er planen
NeonMuffler Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Skrevet Februar 18, 2017 Siden alt i interiøret er så mørkt, ble det å freshe opp stolene med emblemer fra e28. Synes det gjør seg:) hadde det i bilen i 2009 også. Også måtte verksted sofaen få de gamle 😂 La også gjennomsiktig folie på bakskjerma der spoilern kan treffe litt AHellem og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå